H Εταιρία ερευνών «Millward Brown», δημιούργησε τη λίστα με τα κορυφαία brand names σε ολόκληρο τον κόσμο, αποκάλυψε ότι η Apple μετά από 3 συνεχόμενα χρόνια, έχασε φέτος τον τίτλο του πιο πολύτιμου brand name από την Google.
Αυτό συνέβη γιατί μέσα στο 2014, η στασιμότητα της Apple είχε ως αποτέλεσμα να ρίξει την αξία τηςκατά 20% αγγίζοντας το ποσό των 148 δισεκατομμυρίων δολαρίων ενώ η Google με τις παρουσιάσεις των νέων προϊόντων της, παρουσίασε σημαντική άνοδο 40% με την αξία της να φτάνει τα 159 δισεκατομμύρια δολάρια.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ