Τεχνολογία

Ποιος είναι ο πιο δημοφιλής κωδικός πρόσβασης;

Εταιρία ασφάλειας αποκαλύπτει ποιους κωδικούς πρόσβασης χρησιμοποιούν περισσότερο οι χρήστες αλλά και σε ποια εταιρία είναι πιο πιθανό να πέσουν θύματα των χάκερ

Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι παρά τις προειδοποιήσεις και τις επισημάνσεις οι χρήστες του διαδικτύου μπορεί να σταματάνε να χρησιμοποιούν τον κλασικό κωδικό «123456», αλλά οι κωδικοί τους, συνεχίζουν είναι εξίσου εύκολοι.
Μετά από μία ανάλυση που έκανε η εταιρία CBT Nuggets σε δεδομένα που διέρρευσαν από 50.000 emails και κωδικών πρόσβασης, αποκάλυψε ότι οι πιο συχνοί κωδικοί πρόσβασης που χρησιμοποιούν οι χρήστες είναι
  • love 
  • star
  • rock
  • miss
  • hell
  • Mike
  • John
  • girl
  • angel
Σύμφωνα με την έρευνα, οι άνδρες ήταν πιο επιρρεπείς στο hacking, ενώ και τα άτομα ηλικίας από 25 έως 34 ετών ήταν τέσσερις φορές πιο πιθανό να πέσουν θύματα hacking από οποιαδήποτε άλλη ηλικία. Επίσης το 42% των ατόμων που οι λογαριασμοί τους παραβιάστηκαν χρησιμοποιούσαν ονόματα χρήστη σαν κωδικούς πρόσβασης όπως είναι:
  • Michael
  • Mike
  • Chris 
  • Christopher
  • John 
  • Jonathan 
  • Dave
  • David
  • Math
  • Matthew
Oι λογαριασμοί της Yahoo έχουν 47.95% πιθανότητες να παραβιαστούν και ακολουθεί το Outlouk της Microsoft και το Gmail της Google. 
Τέλος οι ειδικοί ασφαλείας προτείνουν στους χρήστες να επιλέγουν κωδικούς που δεν μπορούν να μαντέψουν εύκολα οι hackers χρησιμοποιώντας αριθμούς, χαρακτήρες πεζοκεφαλαίους και σύμβολα, αλλά και να ενεργοποιήσουν τον έλεγχο ταυτότητας δύο βημάτων.
Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τεχνολογία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Τεχνολογία: Περισσότερα άρθρα
Νέο AI μοντέλο της Anthropic εκβίασε μηχανικό: «Θα αποκαλύψω την εξωσυζυγική σου σχέση αν με αντικαταστήσεις»
Το ΑΙ μοντέλο Claude Opus 4 της επιχείρησε να εκβιάσει τους προγραμματιστές του, σε ποσοστό 84% ή και υψηλότερο, κατά τη διάρκεια δοκιμών σε διάφορα υποθετικά σενάρια
Λάπτοπ 12
Δύο νέες εφαρμογές από την Rakuten Viber είναι εδώ - Ανακοινώθηκαν το Viber Dating και το Viber Ads Manager
Πρόκειται για μία ασφαλή και ελεγχόμενη εμπειρία γνωριμιών εντός της εφαρμογής, και για μία αυτοδιαχειριζόμενη διαφημιστική πλατφόρμα σχεδιασμένη για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Viber