Τεχνολογία

Τα smartphone δεν είναι για… τηλεφωνικές κλήσεις!

Οι κάτοχοι smartphone περνούν περισσότερες ώρες σερφάροντας στο διαδίκτυο ή παίζοντας παιχνίδια από το να παίρνουν τηλέφωνα

 
Σύμφωνα με έρευνα που έκανε η εταιρία κινητής τηλεφωνίας, O2 σχετικά με τον τρόπο χρήσης των smartphones, οι χρήστες χρησιμοποιούν τα smartphones τους καθημερινά κυρίως για να σερφάρουν στο διαδίκτυο (24,49 λεπτά), να μπαίνουν στα κοινωνικά δίκτυα, να ακούνε μουσική, να παίζουν παιχνίδια και μετά να παίρνουν τηλέφωνα (12.06 λεπτά).

Ενώ για να στέλνουν emails και SMS καταναλώνουν περίπου τον ίδιο χρόνο ημερησίως ο οποίος είναι κοντά στα 11 λεπτά.

 
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας οι χρήστες κατά μέσο όρο χρησιμοποιούν το smartphone τους για να τραβάνε βίντεο περίπου 9 λεπτά την ημέρα σχεδόν τον ίδιο χρόνο που καταναλώνουν για να διαβάσουν ebooks ενώ για φωτογραφίες τα χρησιμοποιούν περίπου 3 λεπτά την ημέρα.
 
Τέλος η έρευνα της O2 υποστηρίζει οτι κάθε χρήστης smartphone το χρησιμοποιεί καθημερινά, περισσότερο από δύο ώρες.
Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Τεχνολογία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Τεχνολογία: Περισσότερα άρθρα
Γυαλιά μεταφράζουν σε πραγματικό χρόνο ό,τι βλέπεις και ακούς, λειτουργούν ως κινητά και απαντούν σε ερωτήσεις
Τα γυαλιά, όπως ανακοινώθηκε, υποστηρίζουν πολυτροπικές δυνατότητες, όπως αναγνώριση αντικειμένων, μετάφραση κειμένου, μέτρηση θερμίδων και καθημερινές ερωτήσεις και απαντήσεις
Τα γυαλιά της Xiaomi
Νέο AI μοντέλο της Anthropic εκβίασε μηχανικό: «Θα αποκαλύψω την εξωσυζυγική σου σχέση αν με αντικαταστήσεις»
Το ΑΙ μοντέλο Claude Opus 4 της επιχείρησε να εκβιάσει τους προγραμματιστές του, σε ποσοστό 84% ή και υψηλότερο, κατά τη διάρκεια δοκιμών σε διάφορα υποθετικά σενάρια
Λάπτοπ 13
Δύο νέες εφαρμογές από την Rakuten Viber είναι εδώ - Ανακοινώθηκαν το Viber Dating και το Viber Ads Manager
Πρόκειται για μία ασφαλή και ελεγχόμενη εμπειρία γνωριμιών εντός της εφαρμογής, και για μία αυτοδιαχειριζόμενη διαφημιστική πλατφόρμα σχεδιασμένη για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Viber