Στην Ελλάδα σύμφωνα με την έρευνα (στατιστικό δείγμα 5 εκατομμύρια καταναλωτές), η παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων κατ’ απαίτηση και βίντεο μέσω κινητών συσκευών εμφανίζει σημαντική αύξηση, παρόλο που οι καταναλωτές εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται με την ανακάλυψη περιεχομένου.
Πιο συγκεκριμένα, τα κυριότερα ευρήματα για την ελληνική αγορά, εκτός των παραπάνω, έχουν ως εξής:
- Ο μέσος όρος κατανάλωσης περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή (συμπεριλαμβανομένης της τηλεόρασης, βίντεο, μέσω σταθερού ίντερνετ, θέατρο και σινεμά), αγγίζει τα 53€ ανά ελληνικό νοικοκυριό. Το αντίστοιχο ποσό στις ΗΠΑ αγγίζει τα 186$ ανά νοικοκυριό
- Η κατανάλωση video on demand αγγίζει το 42% (όσο και το παγκόσμιο ποσοστό) με 34 ώρες κατά μέσο όρο την εβδομάδα, ενώ στους millennials (ηλικίες 16-34) φτάνει το 52%, ενώ το αντίστοιχο παγκόσμιο ποσοστό είναι 50%
- Το 53% των τηλεθεατών στην Ελλάδα παρακολουθεί YouTube σε καθημερινή βάση, ποσοστό που αγγίζει το 86% αν αναχθεί στην εβδομάδα
Το Bingeing αλλάζει το παιχνίδι: η παρακολούθηση αριθμού επεισοδίων μιας σειράς κατά βούληση, έχει καταστεί πλέον βασικό χαρακτηριστικό της εμπειρίας θέασης τηλεόρασης και βίντεο στην Ελλάδα.