Οι χρήστες του Twitter φαίνεται να προτιμούν το Vine, από το Instagram.
H δημοφιλής εφαρμογή δημιουργίας σύντομων βίντεο Vine, η οποία έχει εξαγοραστεί από το Twitter, είναι πλέον διαθέσιμη εκτός από iOS και για android συσκευές, μονοπωλώντας το ενδιαφέρον όλο και περισσότερων χρηστών.
Την περασμένη εβδομάδα η εφαρμογή ξεπέρασε ακόμα και την χρήση του Instagram στο Τwitter, καθώς οι χρήστες δημοσίευσαν περισσότερα tweets που περιείχαν link για βίντεο μέσω του vine, σε σχέση με δημοσιεύσεις που περιείχαν link για εικόνες μέσω του Instagram.
Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της υπηρεσίας Τοpsy, το περασμένο Σάββατο (8 Ιουνίου) σημειώθηκαν 2.92 εκατομμύρια mentions στο Twitter μέσω της υπηρεσίας Vine, έναντι των 2.29 εκατομμυρίων που σημειώθηκαν μέσω του Instagram.
Η επιτυχία του Vine, οφείλεται στην στενή σχέση που διατηρεί με το Twitter, αξιοποιώντας καλύτερα τις δυνατότητες του κοινωνικού δικτύου, σε αντίθεση με το Instagram που τελευταία φαίνεται να έχει αποστασιοποιηθεί αρκετά από αυτό.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ