Οικονομία

O Σόιμπλε εξελίσσεται σε νεκροθάφτη της Ευρώπης – Το τετράπτυχο της αποσύνθεσης

Το τετράπτυχο Ύβρης – Άτη – Νέμεσις - Τίσις, που αποτελεί το ηθικό υπόβαθρο της αρχαίας τραγωδίας, μπορεί γλαφυρά να περιγράψει το σύγχρονο δράμα της Ευρώπης, που τείνει να εξελιχθεί σε τραγωδία με ανυπολόγιστες συνέπειες για τους Ευρωπαίους πολίτες, αν τελικά επέλθει το τέλος του ευρωπαϊκού ονείρου εξαιτίας της ανιστόρητης συμπεριφοράς και δράσης παραγόντων όπως ο Σόιμπλε.

Ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών, που δεν σταματά να εργάζεται πυρετωδώς για μία μικρή γερμανική Ευρώπη των προθύμων, έχει ξεπεράσει την Υβριν που εκφράζει την αλαζονεία της εξουσίας και πέρασε ήδη στο δεύτερο στάδιο, την Ατη, που εκφράζει την τύφλωση του νου, όπως δείχνει η μικρόνοη προσέγγιση προτεσταντικού τύπου με πυρήνα την τιμωρητική αντιμετώπιση λαών που συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό οικοδόμημα.

Προσέγγιση, που τορπιλίζει το ίδιο το οικοδόμημα, το οποίο ελλείψει στέρεων και προωθημένων δομών, στηρίχτηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό στο συναισθηματικού τύπου στοιχείο της αλληλεγγύης, το οποίο ο Σόιμπλε και οι δυνάμεις που εκφράζει, έχουν πλέον καταστρέψει ολοσχερώς με αποτέλεσμα το ευρωπαϊκό οικοδόμημα να στερείται της μόνης ουσιαστικής συγκολλητικής ουσίας και επομένως να κινδυνεύει με κατάρρευση ανά πάσα στιγμή.

Το ζήτημα πλέον δεν είναι αν, αλλά το πότε θα περάσουμε στη Νέμεση η οποία θα εκφραστεί με την οργή, όχι των θεών όπως στην αρχαία τραγωδία, αλλά των λαών.

Τότε η Ευρώπη θα έχει διαβεί το Ρουβίκωνα. Ιδίως αν αυτό συμβεί με την επικράτηση των λαϊκίστικων, ακροδεξιών και ξενοφοβικών δυνάμεων, που διαρκώς ισχυροποιούνται όσο ο Σόιμπλε και λοιποί Γερμανοί, συνεχίζουν να σφίγγουν το ζωνάρι της λιτότητας, που τελικά σημαίνει ανισοκατανομή του πλούτου και εξοστρακισμό στο περιθώριο όλο και περισσότερων Ευρωπαίων.

Οι επιλογές αυτές οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην Τίσιν, δηλαδή την καταστροφή, που δεν άλλη από τη διάλυση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που μετά το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, εξασφάλισε τη μακρύτερη ειρηνική περίοδο στη γηραιά ήπειρο, υψηλό επίπεδο ευημερίας στους λαούς και κάποια σχετική χειραφέτηση από τις ΗΠΑ.

Τώρα η γερμανική αλαζονεία και το σπέρμα της αυτοκαταστροφής που εμπεριέχει το κάθε ιμπέριουμ και πολύ περισσότερο το γερμανικό, όπως επανειλημμένα έχει αποδειχθεί ιστορικά, είναι η μεγάλη απειλή για το ευρωπαϊκό οικοδόμημα, το οποίο αν δεν καταφέρει να αποτρέψει τη Νέμεση, είναι σίγουρο πως θα επέλθει η Τίσις με απρόβλεπτες συνέπειες για τους ευρωπαϊκούς λαούς, που θα επιφέρει η παρακμή που θα επακολουθήσει της διάλυσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Οι περισσότερες περικοπές Οκτωβρίου εδώ και δύο δεκαετίες στις ΗΠΑ λόγω τεχνητής νοημοσύνης και περικοπών δαπανών
Οι αμερικανικές εταιρείες, ανακοίνωσαν 153.074 περικοπές θέσεων εργασίας τον περασμένο μήνα, σχεδόν τριπλάσιες σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρυσι και οφείλονται στους τομείς της τεχνολογίας και της αποθήκευσης
Xρηματοοικονομικά γραφήματα
Βρετανία: «Χιλιομετρικό φόρο» στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συζητά η κυβέρνηση για να αυξήσει τα κρατικά έσοδα
Σύμφωνα με την εφημερίδα Daily Telegraph, η υπουργός Οικονομικών Ρέιτσελ Ριβς, που θα παρουσιάσει τον προϋπολογισμό στις 26 Νοεμβρίου, εξετάζει το ενδεχόμενο να επιβληθεί φόρος ύψους 3 πενών (3,5 λεπτά του ευρώ) για κάθε μίλι (1,6 χλμ.)
Ηλεκτρικά οχήματα
Μανουσάκης (ΑΔΜΗΕ): Η ανάπτυξη των ηλεκτρικών δικτύων να συμβαδίσει με την επενδυτική έκρηξη της Τεχνητής Νοημοσύνης
Ο κ. Μανουσάκης ανέφερε ότι η επενδυτική έκρηξη των τελευταίων χρόνων στη βιομηχανία της Τεχνητής Νοημοσύνης, δημιουργεί την ανάγκη αξιοποίησης όλων των απαραίτητων δικτυακών υποδομών ώστε να εξυπηρετούνται οι πελάτες υψηλού φορτίου
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ κ. Μάνος Μανουσάκης
Πιερρακάκης: Κλειδί για την αναδιάρθρωση των ΕΛΤΑ ο διάλογος με τις τοπικές κοινωνίες
Η εικόνα αυτή αδικεί τη σημαντική πρόοδο των τελευταίων ετών, σημειώνοντας ότι η απερχόμενη διοίκηση παρέλαβε τα ΕΛΤΑ στην πέμπτη θέση της αγοράς ταχυμεταφορών και τα ανέβασε στη δεύτερη, είπε ο ΥΠΟΙΚ
Ο Κυριάκος Πιερρακάκης