Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο Facebook, σε συνεργασία με μεγάλους ειδησεογραφικούς οργανισμούς όπως είναι οι New York Times, το National Geographic, το BuzzFeed, το NBC, η Atlantic ο Guardian το BBC Newsη Spiegel και η Bild θα έχει πλέον το δικό του ειδησεογραφικό περιεχόμενο.
Η νέα πλατφόρμα Instant Articles θα επιτρέπει στους ειδησεογραφικούς οργανισμούς να ανεβάζουν ειδήσεις απευθείας στο Facebook χωρίς να τους “στέλνουν” στις ιστοσελίδες τους με κάποιο link όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα πράγμα που σημαίνει ότι πλέον θα αύξηση των χρόνο παραμονής των χρηστών της εφαρμογής του.
Introducing Instant Articles, a new tool for publishers to create fast, interactive articles on Facebook.
Posted by Facebook Media on Τρίτη, 12 Μαΐου 2015
Οι ειδησεογραφικοί οργανισμοί από την πλευρά τους θα έχουν το 100% των διαφημίσεων που θα προβάλλονται στη νέα υπηρεσία ενώ θα έχουν στοιχεία analytics τα οποία θα μπορούν να μπουν στην πλατφόρμα της Google.
Για την ώρα η νέα υπηρεσία του Facebook είναι διαθέσιμη μόνο για την iOS εφαρμογή του δημοφιλούς κοινωνικού δίκτυου ενώ τέλος σύμφωνα με το Facebook ο αλγόριθμος προβολής των ειδήσεων δεν έχει αλλάξει και δεν πρόκειται, τουλάχιστον για την ώρα, να δώσει πλεονέκτημα στα instant articles.