Πιο συγκεκριμένα το 13888 του ΟΤΕ κατέκτησε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας».
Η διάκριση αυτή είναι αποτέλεσμα της συνεχούς προσπάθειας και της προσήλωσης των ανθρώπων της Εξυπηρέτησης Πελατών του ΟΤΕ στην πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας, η οποία εκφράζεται σε κάθε προϊόν και υπηρεσία που σχεδιάζει, σε κάθε στιγμή της επικοινωνίας με τον πελάτη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο το 2014, η Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών του ΟΤΕ πραγματοποίησε περισσότερες από 13 εκατ. ξεχωριστές επαφές με πελάτες.