Ελλάδα

On line ραντεβού και εισιτήριο προτεραιότητας στο Παίδων Πεντέλης

Ένα νέο, σύγχρονο και πρωτοποριακό ηλεκτρονικό σύστημα προτεραιότητας και διαχείρισης ασθενών τέθηκε σε εφαρμογή στο Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης.

Η υλοποίηση, ανάπτυξη και εγκατάσταση του νέου ηλεκτρονικού συστήματος στα Εξωτερικά Ιατρεία του νοσοκομείου, αξιοποίησε πρωτότυπες και καινοτόμες υπηρεσίες, όπως η έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου προτεραιότητας εξ αποστάσεως, μέσω web (e – Προτεραιότητα).

Κάθε ενδιαφερόμενος πληκτρολογώντας www.paidon-pentelis.gr και ανοίγοντας την ιστοσελίδα του νοσοκομείου, πατώντας στην e – προτεραιότητα με απλά βήματα, επιλέγει το ιατρείο που επιθυμεί και εκδίδει το ηλεκτρονικό εισιτήριο προτεραιότητας, ενεργοποιώντας ταυτόχρονα την ηλεκτρονική ενημέρωση που επιθυμεί.

Με τον τρόπο αυτό ο γονέας, έχει πλέον τη δυνατότητα να ενημερωθεί σε πραγματικό χρόνο μέσω web, για τους χρόνους αναμονής του νοσοκομείου, τον αριθμό που εξυπηρετείται εκείνη τη στιγμή και αν επιθυμεί μπορεί να εκδώσει ηλεκτρονικό αριθμό προτεραιότητας απομακρυσμένα από το σπίτι του, μέσω της δικτυακής πλατφόρμας, ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής στα Εξωτερικά Ιατρεία, όταν έχει συνωστισμό ασθενών.

Το σύστημα δίνει τη δυνατότητα πολλαπλών ενημερώσεων, σχετικά με τον προσδιορισμό του εκτιμώμενου εναπομείναντα χρόνου αναμονής και εξυπηρέτησης από το αντίστοιχο ιατρείο, που διεκπεραιώνονται με ηλεκτρονική ενημέρωση προς τον χρήστη, μέσω email ή SMS στο κινητό του τηλέφωνο, όπου και αν βρίσκεται.

Η πρωτοβουλία αυτής της πρωτότυπης και καινοτόμας υπηρεσίας, που εγκαταστάθηκε με τη χορηγική συνδρομή του Σωματείου «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος», αποσκοπεί στη βελτίωση του παρεχόμενου επιπέδου εξυπηρέτησης των χρηστών υπηρεσιών υγείας.

Το κέρδος είναι ότι μειώνεται κατά πολύ ο χρόνος αναμονής στα Εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης, η επίσκεψη στο νοσοκομείο γίνεται πιο άνετη, ενώ ταυτόχρονα αποφεύγεται η ταλαιπωρία των άρρωστων παιδιών, ειδικά τις ημέρες που λόγω των ιώσεων παρουσιάζεται αυξημένη προσέλευση στα Εξωτερικά Ιατρεία.

Ταυτόχρονα επιτρέπεται η σωστή διαχείριση των προσερχόμενων ασθενών σε όλα τα ιατρεία, τακτικά και έκτακτα, μέσω της online εποπτείας του συστήματος, δίνοντας στην υπηρεσία real time στατιστικά στοιχεία για τους χρόνους αναμονής για λήψη υγειονομικής φροντίδας και τον μέσο χρόνο εξυπηρέτησης των ληπτών υπηρεσιών υγείας.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Κινηματογραφική καταδίωξη στο Κορωπί - Οδηγός μηχανής έτρεχε με ιλιγγιώδη ταχύτητα και παραβίαζε κόκκινα φανάρια για να ξεφύγει από την αστυνομία
Ο 22χρονοε διαπιστώθηκε ότι είχε καταναλώσει αλκοόλ ενώ πριν από έναν μήνα του είχαν αφαιρεθεί και οι πινακίδες λόγω επικίνδυνων ελιγμών
Περιπολικό 7
«Ορφανά» οικόπεδα περνούν στα χέρια του δήμου Θεσσαλονίκης για να γίνουν πάρκινγκ, πάρκα και χώροι πρασίνου
Έχει επιστρατευτεί μέχρι και η εφαρμογή «google earth» για την αναζήτηση δημόσιων χώρων, που μπορούν εύκολα να μετατραπούν σε μικρά «διαμαντάκια» προς όφελος των πολιτών
Αεροφωτογραφία από την Θεσσαλονίκη
Το εικονικό διαζύγιο του αρχηγού με την υπαρχηγό, οι βίλες και τα πανάκριβα αυτοκίνητα – Όλη η δράση του κυκλώματος του σκανδάλου ΟΠΕΚΕΠΕ
Τα μέλη της οργάνωσης δήλωναν αγροτεμάχια στο όνομα ανθρώπων που εργάζονταν ως μάγειρες, σερβιτόροι, οδηγοί, ηλεκτρολόγοι, DJ, υπάλληλοι ξενοδοχείου, πωλητές κτλ.
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ 26