Οικονομία

«Η Aegean δεν θα μείνει αβοήθητη»

«Δεν θα αφήσουμε εταιρείες, όπως η Aegean, χωρίς φροντίδα», είπε ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου όπου παρουσιάσθηκαν αναλυτικά τα χρηματοδοτικά εργαλεία για τη στήριξη της οικονομίας.

Ο υπουργός σημείωσε πως η «κυβέρνηση ήδη ετοιμάζει σχέδιο για την Aegean, το οποίο όμως δεν είναι ακόμη έτοιμο, οπότε δεν είμαστε σε θέση να σας ανακοινώσουμε το ολοκληρωμένο κυβερνητικό σχέδιο, επεξεργαζόμαστε ένα τέτοιο σχέδιο και στόχος μας είναι να μην βρεθεί σε θέση αδυναμίας η εταιρεία».

Ο υπουργός χαρακτήρισε στρατηγικού χαρακτήρα την εταιρεία και για το θέμα που αντιμετωπίζει ανέφερε πως οι ανταγωνιστές της Aegean λαμβάνουν κρατικές επιχορηγήσεις και αυτό δημιουργεί στον κλάδο νόθευση των κανόνων ανταγωνισμού, οπότε και είναι λογικό η εταιρεία να έχει αγωνία για το μέλλον της. Επεξεργαζόμαστε ένα σχέδιο για να μην βρεθεί σε θέση αδυναμίας. «Το πρόβλημα δεν είναι αν θα μπει το δημόσιο ως μέτοχος στην εταιρεία, αλλά να παρουσιάσουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο», είπε ο υπουργός.

Καραμανλής: Δεν τίθεται θέμα κρατικοποίησης της Aegean

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής μιλώντας στον ΣΚΑΙ, τόνισε ότι δεν τίθεται ζήτημα κρατικοποίησης της Aegean, επισημαίνοντας ότι έχει δοθεί σε όλες τις αεροπορικές εταιρείες αναστολή των τελών τους και διευκόλυνση για μετάθεση ορισμένων πληρωμών στο μέλλον, και το ίδιο ισχύει και για τα αεροδρόμια, ενώ με το υπουργείο Οικονομικών εξετάζονται και άλλα μέτρα.

Ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι από 1η Ιουλίου ανοίγουν σταδιακά οι απευθείας πτήσεις εξωτερικού προς τους τουριστικούς προορισμούς, ενώ πριν από την συγκεκριμένη ημερομηνία όλες οι πτήσεις εξωτερικού θα προσγειώνονται στο Ελ. Βενιζέλος, αλλά θα εξαιρεθούν χώρες με αρνητικά επιδημιολογικά χαρακτηριστικά. Υπενθύμισε ότι σήμερα δεν πραγματοποιούνται πτήσεις από και προς χώρες όπως Μεγάλη Βρετανία, Ολλανδία, Ιταλία και Ισπανία. Ανέφερε επίσης, ότι στους επισκέπτες θα γίνονται δειγματοληπτικά τεστ και ότι θα τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα, καθώς και ότι στο τραπέζι είναι μία πρόταση που δεν αφορά μόνον την Ελλάδα, αλλά όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για να βρεθεί κοινός τόπος και σωστός τρόπος θερμομέτρησης στα αεροδρόμια, διότι αυτό προσφέρει ψυχολογική κυρίως ασφάλεια.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Χρηματιστήριο Αθηνών: Εβδομαδιαία άνοδος 4,16%, κέρδη 27,72% από τις αρχές του 2025
Η χρηματιστηριακή αγορά κινείται στο υψηλότερο επίπεδα των τελευταίων 15 ετών από τον Απρίλιο του 2010 και οδεύει να κλείσει και τον Ιούνιο με άνοδο στους δείκτες συμπληρώνοντας τον όγδοο συνεχή ανοδικό μήνα.
Stock market and exchange, chart and numbers
H ΕΕ καλεί σε αύξηση των αμυντικών δαπανών των ευρωπαϊκών χωρών – μελών του ΝΑΤΟ στο 5% του ΑΕΠ
Το επίσημο ανακοινωθέν αναφέρει πως «το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο καλεί τα κράτη μέλη να συντονίσουν μεταξύ τους την εφαρμογή των σχετικών δεσμεύσεων» που ανέλαβαν στη σύνοδο του ΝΑΤΟ
Αερομαχητικό
Υπογράφηκε νέα ΣΣΕ στον κλάδο παραγωγής και επεξεργασίας μετάλλου-Πάνω από 10,5% οι αυξήσεις σε όλες τις κατηγορίες
Η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας επαναφέρει τη συλλογική διαπραγμάτευση στον πυρήνα της εργασιακής ζωής, αποκαθιστά μισθολογικές ανισότητες και θεσμικά δικαιώματα και ενισχύει τη διαπραγματευτική ισχύ των εργαζομένων.
A worker cuts a metal plate inside an industrial tank manufacturing factory on the outskirts of Ahmedabad, India, January 31, 2025.
Π. Σουρέτης (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): «Η Βόρεια Ελλάδα μετασχηματίζεται σε ευρωπαϊκό κόμβο υποδομών, ενέργειας και καινοτομίας»
Ο κος Στουρέτης (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) ανέφερε πως «η Θεσσαλονίκη και η Βόρεια Ελλάδα σήμερα φαίνεται ότι θα πρωταγωνιστήσουν, ως κόμβος μεταφορών, ενέργειας και ανάπτυξης στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων
Το λογότυπο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ