Ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική αγορά ρίχνει η Hyatt. Στα μέσα του 2024 πρόκειται να λειτουργήσει το Zoëtry Halkidiki, που αποτελεί το δεύτερο Zoëtry Wellness & Spa Resort της Inclusive Collection στο ευρωπαϊκό χαρτοφυλάκιο της World of Hyatt.
«Καθώς η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας επανέρχεται, παρατηρούμε αυξημένη ζήτηση για την εμπειρία που προσφέρουν τα all-inclusive resorts, τόσο από την πλευρά των επισκεπτών όσο και από αυτή των επιχειρηματιών που αντιλαμβάνονται πως αυτά που υπόσχεται η μάρκα Inclusive Collection είναι ελκυστικά», ανέφερε ο Carlos Paredes, διευθυντής ανάπτυξης για την Ανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή της Inclusive Collection, Hyatt.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Ανακοινώνουμε με μεγάλο ενθουσιασμό τα σχέδιά μας για την επέκταση της μάρκας Zoëtry Wellness & Spa Resorts με την είσοδό της στην Ελλάδα, μια αγορά ώριμη για προσωποποιημένες, all-inclusive εμπειρίες όπως αυτήν για την οποία φημίζεται το δικό μας brand», δήλωσε ο Javier Coll, πρόεδρος της Inclusive Collection, Hyatt, υπεύθυνος για τη παγκόσμια ανάπτυξη & καινοτομία του brand.
Να σημειωθεί, ότι το χαρτοφυλάκιο των all-inclusive σημάτων της Hyatt περιλαμβάνει ακόμη τα brands Hyatt Ziva, Hyatt Zilara, Zoëtry Wellness & Spa Resorts, Secrets Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas, Dreams Resorts & Spas, Hyatt Vivid Hotels & Resorts, Alua Hotels & Resorts, and Sunscape Resorts & Spas brands.