Επιχειρήσεις

Palmie bistro: Στη δίνη των πλειστηριασμών η εταιρεία που έφερε επανάσταση στη σίτιση – Το ελληνικό business story

Η Palmie Catering, ιδιοκτησίας της οικογένειας Κουτρουλιά, αποτελεί μία από τις πολλές εταιρείες της λίστας με τους πλειστηριασμούς του φθινοπώρου, καθώς στις 22 Σεπτεμβρίου έχουν προγραμματιστεί δύο ξεχωριστοί πλειστηριασμοί που αφορούν βιομηχανικό συγκρότημα και κτίριο γραφείων στο Βιομηχανικό Πάρκο (ΒΙ.ΠΑ) Αυλώνος, με τιμή πρώτης προσφοράς τα 975.000 ευρώ και οικόπεδο επίσης εντός του ΒΙ.ΠΑ Αυλώνος, με τιμή πρώτης προσφοράς 185.250 ευρώ.  

Ο πλειστηριασμός αφορά την Palmie gastronomy, κεντρική παραγωγική μονάδα, που παράγει φαγητά για λογαριασμό του δικτύου καταστημάτων εστίασης Palmie bistro και για την κάλυψη αναγκών αλυσίδων εστιατορίων, ξενοδοχείων και επιχειρήσεων τροφοδοσίας, λειτουργώντας για πρώτη φορά στον Αυλώνα Αττικής το 2007.  Η νέα ημερομηνία ορίστηκε μετά από αναβολή προηγούμενου πλειστηριασμού, που είχε οριστεί για τον περασμένο Απρίλιο.

Το ξεκίνημα

Η αλυσίδα των εστιατορίων Palmie bistro πρωτοεμφανίστηκε στην ελληνική αγορά πριν από 27 χρόνια, με το πρώτο κατάστημα να ανοίγει στην πλατεία Κάραβελ από τον Γιώργο Κουτρουλιά, ένα δραστήριο και πρωτοπόρο επιχειρηματία που το όνομά του ήταν ήδη συνδεδεμένο με δημοφιλή καταστήματα ψυχαγωγίας της εποχής, όπως την Αθηναία, τις 9 Μούσες στον Αστέρα Βουλιαγμένης, το γαλλικό εστιατόριο Le Foyer κι άλλα.   

Η καινοτόμα ιδέα του ιδρυτή της αλυσίδας Γ. Κουτρουλιά, με καταγωγή από την Ευρυτανία, να συνδυάσει την ωραία ατμόσφαιρα, τα υψηλά ποιοτικά στάνταρτς και τις προσιτές τιμές σε ένα all day καφέ-εστιατόριο, ήρθε και άλλαξε τα δεδομένα στην αγορά εστίασης, καθώς τα καταστήματά του είχαν καταφέρει να γεμίζουν με κόσμο καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Η επόμενη μέρα

Από το 1996 που έκανε «ντεμπούτο», το brand Palmie bistro επεκτάθηκε με νέα ιδιόκτητα αλλά και franchise καταστήματα στην Ελλάδα, επεκτείνοντας την παρουσία του μέχρι τη Ρουμανία και καταφέρνοντας να διεισδύσει με γευστικές προτάσεις μέχρι την καρδιά του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στις Βρυξέλλες. 

Την είσοδο στη ρουμανική αγορά πραγματοποίησε σε συνεργασία με την εταιρεία που ανέπτυξε το Applebee’ s στην Ελλάδα, ένα σήμα που η διάρκεια ζωής του στην ελληνική αγορά έφθασε τα 16 χρόνια.

Στενοί συνεργάτες του Γιώργου Κουτρουλιά, με καθήκοντα ευθύνης για την ανάπτυξη του ομίλου Palmie, αποτέλεσαν τα παιδιά του  Αλεξία και Χρήστος.

Την ανάπτυξη των προηγούμενων χρόνων, ωστόσο, ανέκοψε η δεκαετής οικονομική κρίση. Έτσι, τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία περιόρισε τον αριθμό των καταστημάτων της, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι από τον προηγούμενο χρόνο, στα δίχτυα του πλειστηριασμού βρίσκεται και το κατάστημα στο Κεφαλάρι, ένα από τα πιο δημοφιλή της αλυσίδας, λόγω και της τοποθεσίας του. 

Η τιμή εκκίνησης για το κυρίως κατάστημα φθάνει στα 4,5 εκατ. ευρώ, ενώ αξίζει να σημειωθεί, ότι σύμφωνα με την έκθεση εκτίμησης, ο χώρος, που περιήλθε στον Γ. Κουτρουλιά από τον Ιούνιο του 1990, είναι πλήρως ανακαινισμένος και σε πολύ καλή κατάσταση συντήρησης.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Πιτσιλής (ΑΑΔΕ): Η Αρχή μετασχηματίζεται για να ανταποκρίνεται στο σύγχρονο επενδυτικό περιβάλλον
Η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών (όπως η λειτουργία της πλατφόρμας myDATA και άλλων ψηφιακών εργαλείων) απλοποιεί τη φορολογική συμμόρφωση, μειώνει τη γραφειοκρατία και επιταχύνει τις διαδικασίες
Ο Γιώργος Πιτσιλής
ΕΤΑΔ: Υπογραφή σύμβασης μίσθωσης με τον Δήμο Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης για το Δημαρχείο
Η σύμβαση αφορά συνολικά στην εκμίσθωση έκτασης εμβαδού 14.758,03 τ.μ. που περιλαμβάνει εκτός από το Δημαρχείο, το Πολιτιστικό Κέντρο «Ιωνία» και το παρακείμενο αναψυκτήριο - εστιατόριο
Το λογότυπο της ΕΤΑΔ
ΔΕΗ: «QuietHour» στο δίκτυο καταστημάτων για πιο συμπεριληπτική εμπειρία των πελατών της
Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί ακόμη ένα βήμα στη διαρκή δέσμευση της ΔΕΗ να ακούει με προσοχή τους πελάτες της και να μετατρέπει τις ανάγκες τους σε ανθρώπινες και προσωποποιημένες λύσεις
Κατάστημα ΔΕΗ