Ελλάδα

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από αύριο στην Κυψέλη λόγω εργασιών για τη γραμμή 4 του Μετρό

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν από την Τετάρτη, 1η Νοεμβρίου έως την 1η Φεβρουαρίου 2024 στην Κυψέλη. Ο λόγος είναι οι εργασίες για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα τεθούν όλο το 24ωρο σε εφαρμογή από αύριο Τετάρτη, 1η Νοεμβρίου στην  Κυψέλη, λόγω εκτέλεσης εργασιών στο πλαίσιο κατασκευής της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας.

Ειδικότερα, θα ισχύσουν οι ακόλουθες προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στα παρακάτω σημεία της πρωτεύουσας:

ΦΑΣΗ 1

– Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος πέριξ της πλατείας Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Σκοπέλου, ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Φωκίωνος Νέγρη έως την συμβολή της με την οδό Κυψέλης, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Σταδιακός αποκλεισμός του οδοστρώματος της οδού Κυψέλης από την πλατεία Κανάρη έως την συμβολή της με την οδό Σκοπέλου με κατάληψη του ρεύματος κυκλοφορίας προς την οδό Σκοπέλου.

– Αμφιδρόμηση του ρεύματος κυκλοφορίας προς πλατεία Κανάρη της οδού Κυψέλης και στο τμήμα αυτής από πλατεία Κανάρη έως την οδό Σκοπέλου.

– Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

– Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

– Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

ΦΑΣΗ 2

– Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 6,50 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Φωκίωνος Νέγρη έως την συμβολή της με την οδό Καλογερά, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 5,00 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Βελβενδού έως την συμβολή της με την οδό Κρίσσης, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Ολικός αποκλεισμός της οδού Πυθίας 20,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Πύθωνος έως την εργοταξιακή κατάληψη στην οδό Πλατεία Κανάρη.

– Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Σκοπέλου, ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Φωκίωνος Νέγρη έως την συμβολή της με την οδό Κυψέλης, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Χαρακτηρισμός ως αδιέξοδο της οδού Πυθίας από την συμβολή της με την οδό Πύθωνος έως την εργοταξιακή κατάληψη.

– Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

– Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

– Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

ΦΑΣΗ 3

– Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 4,00 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Φωκ. Νέγρη έως 20,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Κυψέλης, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 4,00 μ. περίπου και για μήκος 15,00 μ. περίπου στην συμβολή της με την οδό Κυψέλης στο ύψος της τριγωνικής νησίδας, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 8,00 μ. περίπου και για μήκος 30,00 μ. περίπου στην συμβολή της με την οδό Βελβενδού, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Πυθίας έως την συμβολή της με την οδό Φαιδριανών, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Ολικός αποκλεισμός της οδού Βελβενδού από την συμβολή της με την οδό Φιλοτίμου έως την εργοταξιακή κατάληψη.

– Χαρακτηρισμός ως αδιέξοδο της οδού Καλογερά από την συμβολή της με την οδό Σκοπέλου έως την εργοταξιακή κατάληψη.

– Υποχρεωτική πορεία με στροφή δεξιά των οχημάτων που κινούνται από την οδό Καλογερά προς την οδό Σκοπέλου.

– Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

– Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

– Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής , επί της οδού Κασταλίας από την οδό Κερκύρας έως την οδό Κυψέλης, επί της οδού Κερκύρας από την οδό Βελβενδού έως την οδό Δελβίνου, από την οδό Φαέθοντος έως την οδό Ελάτειας και 20,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Κασταλίας, επί της οδού Κρίσσης από την οδό πλατεία Κανάρη έως την οδό Πύθωνος και επί της οδού Πύθωνος από την οδό Κρίσσης έως την οδό Βελβενδού.

Οι εργασίες στην περιοχή της Κυψέλης θα διαρκέσουν έως την 1η Φεβρουαρίου 2024.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Ελλάδα
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Απαγορεύονται τα θαλάσσια σπορ και τα τζετ σκι στην Αττική - Αναλυτικά η λίστα με τις περιοχές και τις ώρες
Η απαγόρευση κυκλοφορίας ιδιωτικής χρήσης ή εκμισθούμενων ατομικών σκαφών – θαλάσσιων μοτοποδηλάτων, ισχύει κατά τους μήνες Ιούνιο – Ιούλιο – Αύγουστο – Σεπτέμβριο μεταξύ των ωρών 14:00 – 17:00
Θαλάσσια Σπορ 4
Χειροπέδες σε 63χρονο εκπαιδευτικό που είχε καταδικαστεί σε 20 χρόνια φυλακή για ασέλγεια ανηλίκων και κρυβόταν στην Κορινθία
Ο 63χρονος εκμεταλλευόμενος τόσο την ιδιότητά του ως εκπαιδευτικός σε Ειδικό Δημοτικό σχολείο της Αττικής όσο και τις δυσκολίες των ανήλικων μαθητών, τέλεσε γενετήσιες πράξεις σε βάρος τριών ανήλικων κοριτσιών
istock
Κυριάκος Μητσοτάκης και Ντόρα Μπακογιάννη: Οι αναρτήσεις για τα 13 χρόνια χωρίς τη Μαρίκα Μητσοτάκη – «Μαμά μου, πόσο μου λείπεις!»
Δεκατρία χρόνια συμπληρώνονται σήμερα (6.5.25) από τον θάνατο της Μαρίκας Μητσοτάκη το 2012. Με αναρτήσεις τους ο Κυριάκος Μητσοτάκης και...
Κωνσταντίνος Μητσοτάκης και Μαρίκα Μητσοτάκη
Συγκίνηση στην κηδεία του Πέτρου Μολυβιάτη: Δίπλα στο φέρετρό του ο Μητσοτάκης – Ο συγκινητικός επικήδειος του Καραμανλή
«Η αφοσίωσή του στην υπεράσπιση των εθνικών δικαίων, στην διασφάλιση του εθνικού συμφέροντος ήταν απαράμιλλη», είπε ο Κώστας Καραμανλής, αποχαιρετώντας τον αγαπημένο του συνεργάτη
Κηδεία Πέτρου Μολυβιάτη 9
Υπόθεση Λύτρα: Η στιγμή που το πρώην ζευγάρι συναντήθηκε στο δικαστήριο – «Σοκαριστικές αποκαλύψεις» προανήγγειλε ο δικηγόρος της Πολυζωγοπούλου
Σε βίντεο φαίνονται τα βλέμματα των 2 πρώην συντρόφων να διασταυρώνονται, τη στιγμή μάλιστα που ο Απόστολος Λύτρας είχε στο πλευρό του την νέα σύντροφό του
Σοφία Πολυζωγοπούλου 1