Χρηστικά

Εξαγωγές: «Στον αέρα» και επίσημα η ψηφιακή πλατφόρμα για τις ελληνικές επιχειρήσεις

Σε επίσημη λειτουργία βρίσκεται η νέα ψηφιακή πλατφόρμα για την στήριξη των εξαγωγικών επιχειρήσεων, μέσα από πληροφόρηση και συμβουλευτικές υπηρεσίες, προκειμένου να αξιοποιήσουν νέες ευκαιρίες εξαγωγών και να ενισχύσουν την παγκόσμια παρουσία τους.

Το Export Helpdesk του αρμόδιου εθνικού φορέα του υπουργείου Εξωτερικών, Enterprise Greece, είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει πληροφορίες για τις εξαγωγικές διαδικασίες, μέσω εναλλακτικών καναλιών (τηλέφωνο, email, web interface, ηλεκτρονικές φόρμες, κ.λπ.), τους κανονισμούς και τις αγορές. Παρέχει πρόσβαση σε στατιστικά στοιχεία και αναλύσεις, δεδομένα από παγκόσμια databases, καθώς και σε πλήθος ψηφιακών εργαλείων που διευκολύνουν τις εξαγωγές των ελληνικών επιχειρήσεων σε διεθνείς αγορές.

Το Export Helpdesk λειτουργούσε πιλοτικά, ενώ παρουσιάστηκε επισήμως κατά την διάρκεια εκδήλωσης στη ΔΕΘ 2024.

Κατά τη πιλοτική λειτουργία του το 2023, απαντήθηκαν 1016 αιτήματα, το 77% των οποίων απαντήθηκε εντός 24 ωρών, 37 διαφορετικών κλάδων, για 73 χώρες ενδιαφέροντος.

Πραγματοποιήθηκαν 50 εξατομικευμένες συνεδρίες συμβουλευτικής και εκπαίδευσης ενώ διοργανώθηκαν 5 σεμινάρια για εξαγωγικές διαδικασίες και προβολή προϊόντων σε διεθνείς αγορές.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Χρηστικά
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Χρηστικά: Περισσότερα άρθρα
Παρελθόν από σήμερα το ΣΔΟΕ – Στην ΑΑΔΕ όλες οι αρμοδιότητες
Με κοινή απόφαση του υφυπουργού Οικονομικών Γιώργου Κώτσηρα και του Διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργου Πιτσιλή, ολοκληρώνεται η μεταφορά όλων των υπηρεσιών, οργανικών θέσεων, προσωπικού, αρχείων, υλικοτεχνικού εξοπλισμού και πάσης φύσεως περιουσιακών στοιχείων του ΣΔΟΕ
Γραφεία του ΣΔΟΕ 6
Νέο εργασιακό και 13ωρο: Τι αλλάζει και τι δεν αλλάζει για τους μισθωτούς εργαζόμενους με το νέο νομοσχέδιο – Δεκαπέντε σημεία κλειδιά
Εφόσον ψηφιστεί το εργασιακό νομοσχέδιο Κεραμέως, θα προβλέπει τη δυνατότητα εργασίας έως 13 ώρες, πλην όμως όχι πάνω από 40 ώρες την εβδομάδα
Business people, teamwork and tablet for statistics, finance report and planning of revenue, profit or sales in office. Professional advisor or clients with data analytics, graphs and digital charts 4