Η Ford αποκάλυψε το νέο KA+ –για πρώτη φορά διατίθεται και σε έκδοση KA+ Active crossover– που προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και πρακτικότητα, περισσότερες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού από το τωρινό μοντέλο, και αναβαθμισμένο εσωτερικό και εξωτερικό στυλ.
Με πλούσιο χώρο για πέντε επιβάτες και άφθονες αποσκευές, τα νέα KA+ και KA+ Active διατίθενται με τεχνολογίες όπως το σύστημα επικοινωνίας & ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford, καθαριστήρες με αισθητήρα βροχής και αυτόματους προβολείς.
Επίσης, τα νέα KA+ και KA+ Active, για πρώτη φορά προσφέρονται με κινητήρες βενζίνης και diesel, ανάμεσά τους ο νέος, βελτιωμένος και αποδοτικός τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας Ti-VCT (Twin independent Variable Camshaft Timing) που αποδίδει 70 PS ή 85 PS, και 1.5L TDCi diesel (95 PS) που έχει σχεδιαστεί για μεγαλύτερες διαδρομές.
Το νέο KA+ Active προσδίδει στο συμπαγές πεντάθυρο μοντέλο σκληροτράχηλο στυλ, αυξημένη απόσταση από το έδαφος και μοναδικό σετάρισμα πλαισίου, μοναδικά σχέδια μάσκας, αποκλειστικά φινιρίσματα εσωτερικού και ένα υψηλό επίπεδο στάνταρ εξοπλισμού.
«Πέρσι, η Ford πούλησε περισσότερα από 200.000 SUV στην Ευρώπη για πρώτη φορά, και η ζήτηση για μοντέλα SUV και crossover ήταν υψηλότερη από ποτέ. Το νέο μας Ford KA+ Active φέτος θα κάνει προσιτό το crossover σε ακόμα περισσότερους πελάτες, με εμπνευσμένο στυλ και προηγμένες τεχνολογίες που κάποιος περιμένει να δει σε πολύ πιο ακριβά αυτοκίνητα» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης.
«Η Ford έχει πουλήσει περισσότερα από 61.000 KA+ από τότε που λανσάραμε για πρώτη φορά το μοντέλο στα τέλη του 2016, και τώρα αυξάνουμε τις επιλογές για τους πελάτες μας με τον πρώτο μας κινητήρα KA+ diesel για μεγαλύτερη απόδοση καυσίμου και άνεση για μακρινά ταξίδια, καθώς και νέους βενζινοκινητήρες που έχουν ταχύτερη απόκριση σε συνθήκες πόλης, ενώ όλοι πληρούν τα τελευταία, αυστηρά πρότυπα εκπομπών ρύπων.»
Το KA+ λανσαρίστηκε στην Ευρώπη, σαν ένα ευρύχωρο μικρό αυτοκίνητο, άριστα εξοπλισμένο και με καλή σχέση κόστους / απόδοσης (value-for-money) που προσφέρει άριστη οικονομία καυσίμου, και απολαυστική δυναμική συμπεριφορά σε προσιτή τιμή.
Το KA+ Active crossover είναι το δεύτερο μέλος της νέας οικογένειας Active που προσφέρει η Ford, μετά το Fiesta Active που θα αρχίσει να πωλείται αργότερα μέσα στη χρονιά. Τα μοντέλα Active είναι εμπνευσμένα στιλιστικά από τα SUV, έχοντας μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και πρόσθετες προστατευτικές ποδιές, συνδυάζοντας παράλληλα την πρακτικότητα ενός hatchback και τη γνήσια οδηγική απόλαυση ενός Ford.
Κομψό και άριστα εξοπλισμένο
Το νέο KA+ που πέραν του νέου Active διατίθεται και σε εκδόσεις Essential και Ultimate, φέρει μία ψηλά τοποθετημένη τραπεζοειδή μάσκα και μεγάλους προβολείς που εκτείνονται αρκετά προς τα πίσω, σύμφωνα με την τελευταία σχεδιαστική γλώσσα της Ford.
Μία νέα μάσκα τύπου πλέγματος φέρει ένα χρωμιωμένο πλαίσιο, ενώ οι στάνταρ προβολείς ομίχλης και τα φώτα ημέρας αναδεικνύονται από ένα στοιχείο χρωμίου σχήματος C, σε αρμονία με το διακοσμητικό σχήματος C στις γωνίες του πίσω προφυλακτήρα. Ανασχεδιασμένοι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες συμβάλλουν στη δυναμική ένα εμφάνιση.
Το KA+ Active βρίσκεται κατά 23 mm ψηλότερα από το έδαφος, ενώ το εξωτερικό του στυλ αναδεικνύεται με πρόσθετα ένθετα σε μαρσπιέ και θόλους, το μοναδικό μαύρο φινίρισμα στην πάνω και κάτω μάσκα, και τις ράγες οροφής για τη μεταφορά ποδηλάτων και σπορ εξοπλισμού – για δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου.
Άλλος αποκλειστικός εξοπλισμός για τα KA+ Active περιλαμβάνει μοναδικές ζάντες αλουμινίου 15-ιντσών και τη μεταλλική εξωτερική απόχρωση.
Το εσωτερικό του KA+ διαθέτει σαγρέ φινίρισμα στο ταμπλό και ανθεκτικά υλικά ταπετσαριών σε ένα κομψό, σκούρο ανθρακί χρωματικό συνδυασμό. Καλαίσθητα χρωμιωμένα ένθετα βρίσκονται σε σημεία που συνήθως αγγίζουν οι πελάτες και πολύ ορατές περιοχές όπως οι λαβές των θυρών, τα χειριστήρια της κεντρικής κονσόλας και οι αεραγωγοί.
Η καμπίνα του KA+ Active αναδεικνύεται με μαρσπέ που φέρουν το λογότυπο Active και μία μοναδική σχεδίαση τιμονιού Active με ενσωματωμένους διακόπτες cruise control και ραφή Sienna Brown. Τα εμπρός και πίσω καθίσματα φέρουν ειδικά υφασμάτινα σχέδια με ρίγες Sienna Brown και ασορτί ραφή, ενώ πατάκια παντός καιρού για την καμπίνα και το χώρο αποσκευών προστατεύουν το εσωτερικό από λασπωμένα παπούτσια και μπότες.
Τεχνολογίες άνεσης
Νέες τεχνολογίας άνεσης και υποστήριξης οδηγού δημιουργούν προϋποθέσεις για μία πιο ξεκούραστη, ποιοτική και γεμάτη αυτοπεποίθηση οδηγική εμπειρία για τους πελάτες των νέων KA+ και KA+ Active.
Το σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford επιτρέπει στους οδηγούς να ελέγχουν το σύστημα ήχου και συνδεδεμένα smartphones χρησιμοποιώντας φωνητικές εντολές ή μέσω της έγχρωμης οθόνης αφής 6,5 ιντσών που είναι εμπνευσμένη από tablet και συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto™.
Άλλες τεχνολογίες άνεσης είναι καθαριστήρες με αισθητήρα βροχής, προβολείς που ενεργοποιούνται αυτόματα σε συνθήκες φτωχού φωτισμού και θερμαινόμενο παρμπρίζ Quickclear για άμεση εκκίνηση τα παγωμένα πρωινά του χειμώνα. Διατίθενται επίσης θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, Electronic Automatic Temperature Control και αισθητήρες πίσω παρκαρίσματος.
Όλα τα μοντέλα KA+ και KA+ Active προσφέρουν ολοκληρωμένο στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει ηλεκτρικά εμπρός παράθυρα και εξωτερικούς καθρέπτες, σύστημα κλειδώματος με τηλεχειρισμό, Hill Start Assist, Speed Limiter, και Ford Easy Fuel. Ο κινητήρας ξεκινά τώρα μέσω ενός μπουτόν, και ο χώρος αποσκευών έχει ευκολότερη πρόσβαση με έναν διακόπτη στην πίσω πόρτα για εύκολο άνοιγμα, πλέον του πρακτικού σύστημα ανοίγματος που ενεργοποιείται από τη θέση του οδηγού.
Έξι αερόσακοι, Electronic Stability Control και Tyre Pressure Monitoring System προστατεύουν τους επιβάτες, ενώ η τεχνολογία Ford MyKey επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να ορίζουν όρια μέγιστης ταχύτητας και έντασης ήχου και εμποδίζει την απενεργοποίηση των λειτουργιών ασφαλείας, όταν νέοι και άπειροι οδηγοί οδηγούν το KA+.
Χάρη στο ευρύχωρο εσωτερικό, ένας επιβάτης ύψους 2 m κάθεται άνετα πίσω από έναν οδηγό παρόμοιου ύψους. Επίσης, τα διαιρούμενα 60/40 πίσω καθίσματα διευκολύνουν τη μεταφορά μεγαλύτερων φορτίων.
Η δύναμη της επιλογής
Τα νέα KA+ και KA+ Active προσφέρουν για πρώτη φορά στους πελάτες τη δύναμη της επιλογής, με αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel που πληρούν τα τελευταία, αυστηρά πρότυπα Euro Stage 6, με την υποστήριξη της στάνταρ τεχνολογίας Auto Start-Stop.
Ο νέος, τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας Ti-VCT, 1.2L της Ford μοιράζεται την ίδια βασική δομή με τον 1.5 EcoBoost 200 PS του νέου Ford Fiesta ST (θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στη χρονιά) και υπολογίζεται να εκπέμπει 114 g/km CO2.*
Συγκριτικά με τον απερχόμενο βενζινοκινητήρα 1.2 Duratec, ο νέος κινητήρας προσφέρει μέχρι 10% περισσότερη ροπή μεταξύ 1.000 rpm και 3.000 rpm για βελτιστοποιημένη απόκριση στην καθημερινή οδήγηση, ενώ προβλέπεται να καταναλώνει 4% λιγότερο καύσιμο σε όλο το εύρος στροφών, κάτι που μειώνει το λειτουργικό κόστος.
Μία διάταξη τριών κυλίνδρων περιορίζουν τις τριβές, ενώ το μπλοκ και η κυλινδροκεφαλή από αλουμίνιο μειώνουν το βάρος, συμβάλλοντας στην βελτιωμένη απόδοση.
Προσφερόμενες τεχνολογίες:
- Διπλός, Ανεξάρτητος Μεταβλητός Χρονισμός Εκκεντροφόρων (Twin independent Variable Camshaft Timing) που επιτρέπει τη ρύθμιση των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής ανεξάρτητα για ταχύτερη απόκριση στο γκάζι, βελτιωμένη ροπή στις χαμηλές στροφές και αναβαθμισμένη απόδοση
- Ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής βελτιστοποιεί την προθέρμανση για μειωμένους ρύπους
- Αντλία λαδιού μεταβλητής παροχής δύο σταδίων, Επίστρωση Τύπου Διαμαντιού για έμβολα και ιμάντας σε μπάνιο λαδιού, γνωστός ως Belt in Oil, όλα βελτιστοποιούν την τριβή και αυξάνουν την απόδοση
Ο νέος 1.2 Ti-VCT διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του με μία καινοτόμα, έκκεντρη σχεδίαση στροφάλου που αντισταθμίζει τους κραδασμούς του τρικύλινδρου χωρίς να απαιτείται αντικραδασμικός άξονας, σύστημα βαλβίδων βελτιστοποιημένο για πιο αθόρυβη λειτουργία και μέτρα ηχομόνωσης για να μην εισέρχεται ο θόρυβος από τον κινητήρα στην καμπίνα.
Τόσο το KA+ όσο και το KA+ Active προσφέρονται με τον 1.5L TDCi diesel (95 PS) της Ford –με εκτιμώμενες εκπομπές CO2 99 g/km, που αποδίδει ροπή 215 Nm στις 1750-2500 rpm για άνετα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
Ο 1.5L TDCi έχει βελτιστοποιημένη σχεδίαση θαλάμου καύσης, υπερσυμπίεση και προηγμένο ψεκασμό καυσίμου για πιο πολιτισμένη λειτουργία. Το Smart Regenerative Charging βελτιώνει την απόδοση ενεργοποιώντας επιλεκτικά τον εναλλάκτη και φορτίζοντας τη μπαταρία όταν το όχημα ρολάρει και φρενάρει.
Όλοι οι κινητήρες των νέων KA+ and KA+ Active χρησιμοποιούν το νέο, πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο χαμηλών τριβών της Ford, που διακρίνεται για την βελτιωμένη ποιότητα των αλλαγών, την ομαλή λειτουργία και την οικονομία έχοντας εσωτερικά εξαρτήματα με επικάλυψη Teflon, ρουλεμάν χαμηλών τριβών και συγχρονιζέ στην όπισθεν για ευκολότερη επιλογή.
Σχεδιασμένα για Ευρωπαίους οδηγούς
Τα νέα KA+ και KA+ Active κάνουν τον διάσημο οδηγικό χαρακτήρα των μοντέλων Ford προσιτό σε μεγαλύτερο αριθμό πελατών. Ένα μοναδικό πλαίσιο, σχεδιασμένο να ικανοποιεί τις προσδοκίες των Ευρωπαίων οδηγών προφέρει εμπρός υποπλαίσιο, και εξαρτήματα ανάρτησης όπως ελατήρια, αποσβεστήρες και πίσω ημιάκαμπτο άξονα βελτιστοποιημένο για τους Ευρωπαϊκούς δρόμους. Η βελτιωμένη στεγανοποίηση των θυρών, η ηχομόνωση και η αεροδυναμική περιορίζουν την είσοδο θορύβων στην καμπίνα.
Επιπλέον, το KA+ Active διαθέτει φαρδύτερο μετατρόχιο, μεγαλύτερη αντιστρεπτική δοκό και μοναδικά χαρτογραφημένο Electronic Power Assisted Steering, για βελτιστοποιημένη συμπεριφορά crossover. Νέο σετάρισμα αμορτισέρ με υδραυλικό στοπ επαναφοράς για βελτιωμένη ποιότητα κύλισης σε ανώμαλα εδάφη, και Active Rollover Prevention συνεργάζεται με το σύστημα Electronic Stability Control για πρόσθετη προστασία κατά τη μεταφορά φορτίων στην οροφή.
Για μεγαλύτερη αντοχή στις συγκρούσεις, σχεδόν το 50% του αμαξώματος του KA+ κατασκευάζεται από ατσάλια υψηλής αντοχής, συμπεριλαμβανομένου του πατώματος, των εμπρός και πίσω δοκών, των κολώνων των παραθύρων, και των δομών του εμπρός προφυλακτήρα και των θυρών.
# # #
Android και Android Auto είναι εμπορικά σήματα της Google Inc.
*Επίσημα εγκεκριμένες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 θα δημοσιευτούν όταν πλησιάζει η ημ/νία κυκλοφορίας.
Οι τιμές Κατανάλωσης Καυσίμου / Ενέργειας, εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και (Ε.Ε.) 692/2008 μετά την τελευταία τροποποίηση. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 αφορούν μία συγκεκριμένη έκδοση και όχι ένα μόνο αυτοκίνητο. Η ισχύουσα στάνταρ διαδικασία δοκιμών επιτρέπει τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και κατασκευαστών. Επιπλέον της απόδοσης καυσίμου, το οδηγικό στυλ καθώς και άλλοι, μη τεχνικοί παράγοντες επηρεάζουν την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Το διοξείδιο του άνθρακα είναι το ‘αέριο του θερμοκηπίου’, που κατ’ εξοχήν ευθύνεται για το φαινόμενο της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας της γης.
Από την 1η Σεπτεμβρίου 2017, ορισμένα νέα οχήματα λαμβάνουν έγκριση τύπου με βάση το πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία (EU) 2017/1151 την τελευταία τροποποίηση. Πρόκειται για μία νέα, πιο ρεαλιστική διαδικασία δοκιμών για τη μέτρηση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018, το WLTP θα αντικαταστήσει πλήρως το New European Drive Cycle (NEDC), που ισχύει αυτή τη στιγμή. Στη φάση της σταδιακής κατάργησης του NEDC, θα γίνεται αντιστοίχιση των τιμών κατανάλωσης & εκπομπών CO2 του WLTP με αυτές του NEDC. Θα υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις συγκριτικά με τις προηγούμενες τιμές, καθώς ορισμένα στοιχεία των δοκιμών έχουν αλλάξει, π.χ. το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να έχει διαφορετικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.