Στην ετήσια έκθεση της Global BrandZ για τις πιο πολύτιμες εταιρείες στον κόσμο, η Toyota παραμένει ακλόνητη στην κορυφή των κατασκευαστών αυτοκινήτου, με τη Mercedes-Benz να εκτοπίζει από τη δεύτερη θέση την BMW.
Η Toyota διατήρησε τον τίτλο της ως το πιο πολύτιμο εμπορικό σήμα στο χώρος του αυτοκινήτου στον κόσμο για έκτη συνεχή χρονιά, ενώ η Mercedes-Benz πέρασε την BMW για να τερματίσει στο Νο. 2 για πρώτη φορά στην ετήσια κατάταξη. Η Tesla, εν τω μεταξύ, αύξησε την αξία της κατά 60%, καλύπτοντας εντυπωσιακή απόσταση από την Audi.