Η αυτοκινητοβιομηχανία προωθεί τα ηλεκτρικά οχήματα και πολλά κράτη βάζουν στόχο να εξορίσουν τα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες στο μέλλον, με τελευταία παραδείγματα το Ην. Βασίλειο και την Κίνα.
Το εγχείρημα της μετάβασης σε έναν πλήρως ηλεκτρικό στόλο όμως, δεν είναι καθόλου απλό, και επιπλέον είναι πανάκριβο. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Volkswagen, Herbert Diess, μόνο για την κατασκευή των μπαταριών που απαιτούνται για κάτι τέτοιο, το κόστος ξεπερνά τα τρία τρισεκατομμύρια ευρώ. Και η περιορισμένη διαθεσιμότητα μπαταριών και λιθίου δεν θα επιτρέψει σε όλους τους κατασκευαστές να πετύχουν τον στόχο του αποκλειστικά ηλεκτρικού στόλου από το 2040, που έχει θέσει το Ην. Βασίλειο.