Συνολικά οριακή αύξηση με 0,5% των πωλήσεων του ομίλου το πρώτο εξάμηνο
Με θετικό πρόσημο έκλεισε το πρώτο εξάμηνο για το BMW Group το οποίο παρέδωσε 1.207.388 οχήματα.
Σημειώνεται ότι τα ηλεκτροκίνητα οχήματα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 18,5%, με παραδόσεις 318.949 αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων.
Η μάρκα BMW παρέδωσε 1.070.814 οχήματα σε πελάτες κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, με αύξηση σε όλες τις περιοχές εκτός της Κίνας.
Επίσης, με 272.402 παραδόσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων στο πρώτο εξάμηνο, η μάρκα BMW κατέγραψε άνοδο +6,5%. Ιδιαίτερα τα plug-in υβριδικά οχήματα (PHEV) παρουσίασαν αξιοσημείωτη άνοδο +28,9%, με 98.339 παραδόσεις. Οι πωλήσεις της BMW M GmbH αυξήθηκαν επίσης κατά +6,5%, με τις παραδόσεις στο διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου να ξεπερνούν για πρώτη φορά τις 100.000, σηματοδοτώντας το πιο επιτυχημένο εξάμηνο στην ιστορία της.
Η πλήρης διαθεσιμότητα της νέας οικογένειας MINI απέδωσε καρπούς στο πρώτο εξάμηνο του έτους. Με συνολικές πωλήσεις 133.778 οχημάτων, η μάρκα κατέγραψε ισχυρή αύξηση +17,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Άνοδος σημειώθηκε σε όλες τις περιοχές παγκοσμίως, ενώ η MINI παρουσίασε θετική πορεία και στην κινεζική αγορά. Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της γνώρισαν υψηλή ζήτηση διεθνώς, αποτελώντας τον βασικό μοχλό ανάπτυξης. Στο πρώτο εξάμηνο, περισσότερα από ένα στα τρία MINI που πωλήθηκαν παγκοσμίως ήταν BEV.
Η μάρκα Rolls–Royce αύξησε τις πωλήσεις της κατά +9,4% στο δεύτερο τρίμηνο, και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο παρέδωσε 2.796 οχήματα (-0,8%). Το ίδιο διάστημα, η BMW Motorrad πούλησε 105.909 μοτοσικλέτες και scooter (-6,3%).