Site icon NewsIT
21:59 Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2025

BMW Motorrad: Η νέα F 450 GS των 48 hp

Ευέλικτη οδηγικά και εύκολα προσαρμόσιμη παντού

bmw-f-450-gs
Δημήτρης Μπαλής

Το επόμενο βήμα στην οικογένεια μοντέλων GS, σηματοδοτεί η νέα BMW F 450 GS, η οποία σχεδιάστηκε ειδικά για την κατηγορία A2 των 48 hp.

Η εξέλιξη επικεντρώθηκε στη συμπεριφορά, την ισχυρή απόδοση, την ανθεκτικότητα και την πρακτικότητα. Εχει πολύ καλή αναλογία ισχύος προς βάρος στην κατηγορία A2: 48 hp με βάρος πλήρες υγρών μόλις 178 κιλά.

Η σπορ adventure μοτοσυκλέτα εφοδιάζεται με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα που αποδίδει 48 hp στις 8.750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 43 Nm στις 6.750 σ.α.λ.

Το μοντέλο προσφέρεται σε 4 εκδόσεις εξοπλισμού: BMW F 450 GS Basic, BMW F 450 GS Exclusive (περιλαμβάνει off-road μαρσπιέ, χούφτες, προστατευτικό κινητήρα, Riding Modes Pro, Shift Assistant Pro και διαφανή ζελατίνα), BMW F 450 GS Sport (με επιπλέον σπορ ανάρτηση), και BMW F 450 GS Trophy (περιλαμβάνει off-road μαρσπιέ, λευκές χούφτες, Riding Modes, Shift Assistant Pro, φιμέ Rallye ζελατίνα, σπορ ανάρτηση, αλουμινένιο προστατευτικό κινητήρα και Easy Ride Clutch).

Διαθέτει συμπλέκτη Easy Ride Clutch (ERC) για σημαντικά βελτιωμένη άνεση χειρισμού και οδήγησης, καθώς και αυξημένη δυναμική, στάνταρ στην έκδοση GS Trophy. Μπορεί να τοποθετηθεί εκ των υστέρων σε όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις F 450 GS.

Επίσης, το μοτέρ συνδυάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο και αριστερά τοποθετημένη δευτερεύουσα μετάδοση. Shift Assistant Pro για γρήγορα  ανεβάσματα και κατεβάσματα – χωρίς τη χρήση συμπλέκτη.

Το σύστημα εξάτμισης είναι από ανοξείδωτο ατσάλι στη δεξιά πλευρά με δύο καταλύτες.

Φέρει προγράμματα οδήγησης «Rain», «Road» και «Enduro», καθώς και ABS Pro, DBC, DTC, και MSR (engine drag control), είναι στάνταρ χαρακτηριστικά για ένα υψηλό επίπεδο οδηγικής απόλαυσης και ασφάλειας. Επιπρόσθετα, το «Enduro Pro» riding mode διατίθεται από την έκδοση Exclusive και πάνω.

Το νέο σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο είναι σχεδιασμένο για βέλτιστη ακαμψία, ανθεκτικότητα και ακρίβεια στο χειρισμό, ο μπροστινός τροχός ελέγχεται από ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι KYB, ενώ ο πίσω τροχός υποστηρίζεται από κοίλο ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο με κεντρικό γόνατο ελατηρίου KYB, το οποίο διαθέτει προοδευτική απόσβεση και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά.

Διαθέτει ισχυρό σύστημα πέδησης Brembo, σε συνδυασμό με το BMW Motorrad ABS Pro, για ασφαλές φρενάρισμα ακόμη και σε κλίση, Dynamic Brake Control (DBC) και Dynamic Brake Light που ενισχύουν την προστασία του αναβάτη, μαρσπιέ με ρυθμιζόμενους μοχλούς αλλαγής ταχυτήτων και πίσω φρένου για βέλτιστη πρόσφυση εντός και εκτός δρόμου, ρυθμιζόμενες μανέτες, θερμαινόμενα γκριπ, ισχυρούς προβολείς και φώτα LED. συνδεσιμότητα με πλήθος επιλογών και υποδειγματική λειτουργικότητα μέσω μεγάλης, οθόνη TFT 6,5 ιντσών, πρακτική θύρα USB-C κοντά στα όργανα και αρκετά ακόμα σε εξοπλισμό.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version