Η Porsche δήλωσε ότι περιμένει μια τεχνολογική επανάσταση προκειμένου να λανσάρει το μοντέλο που θα διαδεχτεί το hypercar της, την 918 Spyder.
Και λέγοντας τεχνολογική επανάσταση αναφέρεται στην ηλεκτρική τεχνολογία, αφού το επόμενo βήμα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Μάλιστα, όπως είναι λογικό, δε θα περάσει στην παραγωγή εάν δεν είναι ταχύτερο από το μοντέλο που θα διαδεχτεί.
«Ένα μελλοντικό super sport μοντέλο είναι καθαρά θέμα διαθέσιμης τεχνολογίας. Εάν ήταν να το εξελίξουμε σήμερα θα ήταν προφανώς υβριδικό, όμως αυτό το έχουμε ήδη κάνει και το ονομάσαμε 918 Spyder», δήλωσε ο επικεφαλής R&D της εταιρείας, Michael Steiner.
Ένα αμιγώς ηλεκτρικό hypercar θα μπορούσε προφανώς να ικανοποιήσει τις προδιαγραφές επιτάχυνσης που θα θέσει η εταιρεία, παράλληλα όμως θα πρέπει και είναι ταχύτερο από την 918 στο Nurburgring.
Με το αυξημένο βάρος που, τουλάχιστον σήμερα, σημαίνουν οι μπαταρίες αυτό είναι αφενός δύσκολο, αφετέρου θα μεταφράζεται και σε πολύ μεγάλη καταπόνηση για το αυτοκίνητο στη σπορ οδήγηση.
Επιπλέον, ο Steiner επισημαίνει ακόμα μια παγίδα: Η μεγάλη συχνότητα με την οποία οι μπαταρίες ενός τέτοιου μοντέλου θα χρειάζονται φόρτιση, είναι πολύ πιθανό να μειώσει σημαντικά το χρόνο ζωής τους.
«Και δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι οι πελάτες μας θα είναι διατεθειμένοι να θεωρήσουν τις μπαταρίες ως κάτι αναλώσιμο», προσέθεσε.
Τη λύση στα παραπάνω προβλήματα αναμένεται να δώσει η επόμενη γενιά μπαταριών, οι οποίες ονομάζονται «στερεάς κατάστασης». Βρίσκονται όμως ακόμα σε στάδιο ανάπτυξης και αρκετά μακριά από την παραγωγή. Το πόσο μακριά, είναι αυτό που θα κρίνει και το πόσο σύντομα θα δούμε τον αντικαταστάτη της 918 Spyder, καθότι η Porsche αποκλείεται να ακολουθήσει μια συμβατική οδό.
Η ίδια λογική είχε ακολουθηθεί και με τη διαδοχή της Carrera GT από την 918, μεταξύ των οποίων μεσολάβησαν 9 χρόνια. «Τώρα μπορεί να είναι ακόμα περισσότερα» δήλωσε ο Steiner, κάτι που σημαίνει όχι νωρίτερα από το 2021.
Τότε η τεχνογνωσία προήλθε από την εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας μέσω του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC), ενώ τώρα είναι πρακτικά βέβαιο ότι θα προκύψει από την αγωνιστική δραστηριότητα της εταιρείας στη Formula E.
Όπως και να έχει, είναι σίγουρο ότι το μοντέλο που θα διαδεχτεί την 918 Spyder θα χρησιμοποιήσει μια τεχνολογία που αυτή την στιγμή δεν υπάρχει καν στην παραγωγή.