Στο πλαίσιο του Ομίλου Renault, το υγραέριο κίνησης δεν προορίζεται αποκλειστικά για την Dacia. Ο νέος κινητήρας TCe διπλής καύσης, βενζίνης/υγραερίου, μόλις προστέθηκε στην γκάμα του Clio. Έτσι, η πέμπτη γενιά του γαλλικού σουπερμίνι προσθέτει ένα ακόμα βέλος στη φαρέτρα της, προτείνοντας στους πελάτες μεγάλη γκάμα καυσίμων, με βενζίνη, ντίζελ, LPG και σύντομα υβριδικό.
Το νέο μοτέρ το μοιράζεται με την Dacia. Είναι επομένως ένας 3κύλινδρος 1.0 TCe με 100 άλογα και 160 Nm που συνδυάζεται με 5τάχυτο χειροκίνητο σασμάν. Και φυσικά πρόκειται για εργοστασιακή μετατροπή που καλύπτεται από τις εγγυήσεις του Ρόμβου. Πρώτο πλεονέκτημα του συστήματος: Δυνατότητα διπλής καύσης, με βενζίνη ή υγραέριο που ανεβάζει την αυτονομία του αυτοκινήτου.