Σε συνέχεια του ξεσπάσματος του σκανδάλου Volkswagen, τον Σεπτέμβριο του 2015, η γαλλική κυβέρνηση ζήτησε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, Κατανάλωσης και Καταστολής της Απάτης (DGCCRF) να ερευνήσει τις μάρκες που δραστηριοποιούνται εμπορικά στη Γαλλία.
Οι εκθέσεις της DGCCRF οδήγησαν στην αποκάλυψη πολλών πληροφοριών για «εξαπάτηση» με δικαστικόαντικείμενο, καθώς τα αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας μετρήθηκαν με τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου να είναι πολύ πάνω από τα νόμιμα όρια. Μεταξύ των αυτοκινητικών ομίλων που αφορούσε η εξαπάτηση βρίσκονταν οι Renault, PSA και FIAT-Chrysler. Αλλά για τον Ιταλό-Αμερικανό κατασκευαστή, το θέμα θα μπορούσε να προχωρήσει περισσότερο.