Στο video διάρκειας ενός λεπτού το οποίο μπορείτε να δείτε, διάφορα μοντέλα BMW με τεχνολογία xDrive οδηγούνται στο χιόνι, σε λάσπη, σε ξερό χώμα αλλά και σε βρεγμένη άσφαλτο. Ο στόχος είναι προφανώς να αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα που δίνει η συγκεκριμένη τεχνολογία σε τερέν χαμηλής πρόσφυσης.
Γιατί “κόπηκε” η νέα διαφήμιση της BMW; [vid]
Στη Μ. Βρετανία η επιτροπή δεοντολογίας που αξιολογεί το περιεχόμενο των διαφημίσεων πριν επιτραπεί η δημοσίευσή τους “έκοψε” το τηλεοπτικό σποτ της BMW που αφορούσε στην τεχνολογία 4κίνησης xDrive.
