Στη Μ. Βρετανία η επιτροπή δεοντολογίας που αξιολογεί το περιεχόμενο των διαφημίσεων πριν επιτραπεί η δημοσίευσή τους “έκοψε” το τηλεοπτικό σποτ της BMW που αφορούσε στην τεχνολογία 4κίνησης xDrive.
Στο video διάρκειας ενός λεπτού το οποίο μπορείτε να δείτε, διάφορα μοντέλα BMW με τεχνολογία xDrive οδηγούνται στο χιόνι, σε λάσπη, σε ξερό χώμα αλλά και σε βρεγμένη άσφαλτο. Ο στόχος είναι προφανώς να αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα που δίνει η συγκεκριμένη τεχνολογία σε τερέν χαμηλής πρόσφυσης.