Site icon NewsIT
19:10 Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Γιατί “κόπηκε” η νέα διαφήμιση της BMW; [vid]

Στη Μ. Βρετανία η επιτροπή δεοντολογίας που αξιολογεί το περιεχόμενο των διαφημίσεων πριν επιτραπεί η δημοσίευσή τους “έκοψε” το τηλεοπτικό σποτ της BMW που αφορούσε στην τεχνολογία 4κίνησης xDrive.

drive

Στο video διάρκειας ενός λεπτού το οποίο μπορείτε να δείτε, διάφορα μοντέλα BMW με τεχνολογία xDrive οδηγούνται στο χιόνι, σε λάσπη, σε ξερό χώμα αλλά και σε βρεγμένη άσφαλτο. Ο στόχος είναι προφανώς να αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα που δίνει η συγκεκριμένη τεχνολογία σε τερέν χαμηλής πρόσφυσης.

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version