Πολύ δυναμική ήταν η παρουσία της Honda στη φετινή EICMA, τη μεγαλύτερη Έκθεση μοτοσυκλέτας του κόσμου, στο Μιλάνο.
Η Honda παρουσίασε τη νέα CB1000GT, ένα Sport Touring μοντέλο πλήρως εξοπλισμένο, και τεχνολογικά προηγμένο, ικανή να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις με άνεση.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας Fireblade, που κινεί και την CB1000 Hornet, χαρίζει στην GT σπορ χαρακτήρα, ενώ η ανάρτηση Showa EERA (Electronically Equipped Ride Adjustment) και το αεροδυναμικό φέρινγκ σχεδιασμένο με CFD εξασφαλίζουν ισορροπία ανάμεσα σε ευστάθεια, άνεση και προστασία από τον αέρα.
Ο πλούσιος βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει: Throttel-by-Wire, πλαϊνές βαλίτσες, Cornering ABS με IMU έξι αξόνων, Quickshifter, θερμαινόμενα γκριπ, cruise control, Honda RoadSync, προστατευτικές χούφτες, κεντρικό σταντ, αυτόματη απενεργοποίηση φλας και Emergency Stop Signal.
Ανάμεσα στα σημαντικότερα εκθέματα στην EICMA 2025 ήταν και το V3R 900 E-Compressor Prototype, το οποίο – για πρώτη φορά παγκοσμίως σε μοτοσυκλέτα – κινείται από έναν νέο κινητήρα V3 με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπιεστή.
Ο νέος V3 κινητήρας, εξέλιξη του V3 Internal Combustion Engine Concept που παρουσιάστηκε στην EICMA 2024, είναι υδρόψυκτος, με γωνία V 75° και χωρητικότητα 900κ.εκ.. Χάρη στον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπιεστή, ο κινητήρας μπορεί να διαχειρίζεται με ακρίβεια την υπερπλήρωση, προσφέροντας ροπή υψηλής απόκρισης σε όλο το εύρος στροφών και επιδόσεις αντίστοιχες ενός 1200κ.εκ. κινητήρα.
Το σώμα της μοτοσυκλέτας διαθέτει ασύμμετρα πλαϊνά fairings, ενώ το ρεζερβουάρ φέρει για πρώτη φορά το νέο «Honda Flagship Wing» έμβλημα, που θα αρχίσει να κοσμεί τα κορυφαία μοντέλα της μάρκας από το επόμενο έτος.
Για το 2026, το σύστημα Honda E-Clutch – που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2024 στα CBR650R και CB650R – θα είναι διαθέσιμο σε πέντε ακόμη μοντέλα: XL750 Transalp, CB750 Hornet, NX500, CBR500R και CB500 Hornet.
Πιο γρήγορο και ομαλό από ένα quickshifter, το Honda E-Clutch προσφέρει ακόμη πιο σπορ οδηγική εμπειρία, ενώ απλοποιεί τη λειτουργία της μοτοσυκλέτας: η εκκίνηση, η στάση και οι αλλαγές ταχυτήτων πραγματοποιούνται χωρίς τη χρήση του λεβιέ συμπλέκτη — ο αναβάτης απλώς χειρίζεται το λεβιέ ταχυτήτων. Παράλληλα, υπάρχει πάντα η δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας, αν το επιθυμεί ο αναβάτης.
Για πρώτη φορά, η τεχνολογία Honda E-Clutch συνδυάζεται με Throttle-by-Wire στα μοντέλα Transalp και Hornet, επιτρέποντας στο σύστημα να ρυθμίζει αυτόματα το γκάζι και τις στροφές του κινητήρα για ακόμη πιο ομαλές αλλαγές – ιδιαίτερα στα κατεβάσματα.
Στην περίπτωση της Transalp, η τεχνολογία προσφέρει ομαλές ανεβάσεις ταχυτήτων ακόμη και όταν ο πίσω τροχός γλιστράει στο χώμα, καθώς το E-Clutch προσαρμόζει τη λειτουργία του μέσω συνεχούς παρακολούθησης της ταχύτητας εμπρός και πίσω τροχού.
Επιπλέον, για πρώτη φορά, το Honda E-Clutch θα διατίθεται σε τρία μοντέλα κατηγορίας 500κ.εκ. – CB500 Hornet, NX500 και CBR500R – καθιστώντας τη συγκεκριμένη τεχνολογία διαθέσιμη και σε αναβάτες με άδεια A2.
Κι ακόμα, το δημοφιλές scooter SH125i / SH150i, επιστρέφει πλήρως ανανεωμένο για το 2026, με πιο αιχμηρή σχεδίαση, νέο LED προβολέα και οθόνη TFT 5 ιντσών, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη διαχρονική του γοητεία.
Το νέο εμπρός φέρινγκ εμπνέεται από το SH350i, δημιουργώντας μια ενιαία, ισχυρή οπτική ταυτότητα για τη σειρά SH, η οποία κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στην Atessa της Ιταλίας.
Επίσης, στην EICMA παρουσιάστηκε και η ολοκαίνουρια CB1000F, η νέα retro μοτοσυκλέτα επιδόσεων της Honda, με ξεχωριστό χαρακτήρα και έντονη προσωπικότητα. Η CB1000F είναι μεγάλου κυβισμού naked μοντέλο, με εντυπωσιακή εμφάνιση, πλούσιο εξοπλισμό και κινητήρα Fireblade.
