Όλα αυτά συνέβησαν στο ετήσιο συνέδριο της εταιρείας και ανακοινώθηκαν χθες, οπότε είναι πλέον επίσημο ότι από το 2018 που θα παρουσιαστεί, το μεγάλο κουπέ θα αποτελέσει αντίπαλο για τη Mercedes-Benz S-Class Coupé.
Σύμφωνα με την εταιρεία θα είναι ένα «πολυτελές σπορ κουπέ που θα αποτελέσει ηγέτη στην κατηγορία» ενώ θα είναι και η τεχνολογική ναυαρχίδα της εταιρείας προσθέτουμε εμείς.
Υπάρχει άκρα μυστικότητα γύρω από τη νέα 8άρα, όμως πληροφορίες μέσα από την εταιρεία αναφέρουν ότι αρχικά είχαν προταθεί δύο σχέδια στον Krüger που ηγείται προσωπικά του πρότζεκτ.
To πρώτo ήταν ένα τετράθυρο κουπέ στο πρότυπο της Σειράς 6 GranCoupe, ενώ το δεύτερο ένα κλασικό 2θυρο κουπέ που όπως βλέπουμε από την teaser εικόνα τελικά προκρίθηκε.
Πίσω αυτό το εγχείρημα της νέας 8άρας, οι φήμες του οποίου ξεκίνησαν από το 2010, κρύβεται η πρόθεση της εταιρείας να αυξήσει όχι μόνο τις πωλήσεις των κορυφαίων της μοντέλων σε απόλυτο νούμερο αλλά και το κέρδος της από αυτά.
Αρκεί να σκεφτείτε ότι χάρη στις πωλήσεις των S-Class, η Mercedes-Benz εισπράττει σχεδόν 1 δις ευρώ κάθε χρόνο περισσότερα από τη BMW σε αυτή την κατηγορία. Επιπλέον έχει και μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους, με σχεδόν €30.000 για κάθε αυτοκίνητο που πωλείται.
