Τον Σεπτέμβριο του 1979, δέκα χρόνια ύστερα από την εξαγορά της Lancia από τη FIAT, η Delta προοριζόταν για να ραφινάρει την εικόνα της φίρμας όσον αφορά την ποιότητα και τη λειτουργία στη κόμπακτ κατηγορία και να παραλάβει έστω και καθυστερημένα τη σκυτάλη από τη Fulvia. Βλέπετε, ενώ η τελευταία εξαφανίστηκε από τους καταλόγους το 1972, τα αντανακλαστικά του Gruppo, συνεπεία και του λανθασμένου στρατηγικού σχεδιασμού, άφησαν τη Lancia εκτός κατηγορίας για επτά χρόνια.
Η Lancia Delta ήταν το πρώτο premium χάτσμπακ της Ιστορίας [vids]
Η Lancia Delta γιoρτάζει τα 40 χρόνια της. Μπορεί να είναι περισσότερο γνωστή για τους έξι παγκόσμιους τίτλους της στο WRC, αλλά το ιστορικό αποτύπωμά της βρίσκεται αλλού. «Εφηύρε» την κόμπακτ premium κατηγορία!
