Σε μια εποχή που ένα αυτοκίνητο πόλης μπορεί να έχει μπαταρία έως 50 kWh, η Mazda έκανε μια παράδοξη επιλογή, στα χαρτιά, εξοπλίζοντας το MX-30 με μπαταρία μόλις 35,5 kWh. Ενεργειακή χωρητικότητα ηλεκτρικού σουπερμίνι, αλλά πάνω σε ένα πιο ισχυρό, μεγαλύτερο, αλλά και πάνω από όλα βαρύτερο αυτοκίνητο. Οπότε, είναι θεμιτό να θέτει κάποιος ερωτήματα σχετικά με την αυτονομία και τη χρήση του MX-30 εκτός πόλης.
Η Mazda εξηγείται για τη «μικρή» μπαταρία του MX-30
Οι 35 kWh για ένα ηλεκτρικό κόμπακτ SUV μπορεί να μην φαίνονται αρκετές στη αυγή της νέας δεκαετίας. Αλλά η Mazda επικαλείται τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και το όφελος σε περίπτωση αλλαγής μπαταρίας.
