Για την περίπτωση της GLE 350 de 4MATIC έχουμε τον οικείο δίλιτρο τουρμποντίζελ των 194 ίππων που τοποθετείται κατά το διάμηκες και υποβοηθείται από ένα ηλεκτρομοτέρ ισχύος 136 PS. H μετάδοση γίνεται προφανώς και στους τέσσερις τροχούς, αλλά η μεγάλη διαφορά με τις C 300 de και E 300 εντοπίζεται στις πολύ μεγαλύτερες μπαταρίες: 31,2kWh έναντι 13,5kWh! Μια πρωτιά όσον αφορά το μέγεθος της μπαταρίας στην γκάμα των επαναφορτιζόμενων υβριδικών Mercedes-Benz, αλλά και ενεργειακή πυκνότητα που την κατατάσσει στην κορυφή των ίδιων μοντέλων ανάμεσα σε όλες τις φίρμες.
Η Mercedes-Benz βάζει τις GLE και GLC στην… πρίζα!
Η αρωγή ενός ηλεκτροκινητήρα σε ένα μοτέρ ντίζελ δεν ήταν κάτι το εφήμερο για τη Mercedes-Benz με την προσθήκη ενός ορφανού μοντέλου στον κατάλογό της. Η νέα GLE 350 de 4MATIC έρχεται προς επίρρωση αυτής της στρατηγικής, σε συνέχεια των αντίστοιχων μοντέλων της C-Class και E-Class. Ένα προβάδισμα για την Daimler, καθώς η συντριπτική πλειονότητα του ανταγωνισμού περιορίζεται σε βενζινοηλεκτρικούς συνδυασμούς.
