Όπως και με την παλιά έκδοση Eco-G, η βασική αρχή είναι το διπλό καύσιμο: GPL/βενζίνη. Για την περίπτωση μάλιστα, η φύσιγγα του υγραερίου καταλαμβάνει το χώρο της ρεζέρβας, αφήνοντας ανέγγιχτο το πορτμπαγκάζ.
Η νέα έκδοση του Dacia Duster που θα «σπάσει ταμία» στην Ελλάδα
Η Dacia, παρούσα μαζί με τη Renault στο Σαλόνι των Βρυξελλών, λανσάρισε ένα νέο κινητήρα που υφίστατο ήδη στη ρουμανική εταιρεία ως επιλογή καυσίμου: Με υγραέριο. Όμως, το νέο μοτέρ TCe Eco-G δεν βασίζεται πλέον σε ένα 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό 1.6, αλλά στο 3κύλινδρο 1.0 TCe με τα 100 άλογα.
