Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της βορειοαμερικανικής αγοράς, οι πωλήσεις του Toyota Prius έχουν μειωθεί περισσότερο από 23% τους πρώτους έντεκα μήνες του έτους. Ένα κακό σκορ που μπορεί να εξηγηθεί από πολλά πράγματα: Η φθηνή βενζίνη, κατά πρώτο λόγο, είναι ένας παράγοντας που απομακρύνει λίγο περισσότερο τους Αμερικανούς από τα λεγόμενα «πράσινα» οχήματα. Ο άλλος είναι η αυξανόμενη τρέλα για τα SUV, που κάνουν τις μπερλίνες να χάνουν την ορμή τους σε μια χώρα που, όμως, δεν τα συμπαθούσε ιδιαίτερα πριν από λίγο καιρό.
Η Toyota «θα βρει νέο προσανατολισμό» για το Prius;
Με τις πωλήσεις σε ύφεση στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, η Toyota αναγνωρίζει την ανάγκη «μια νέας κατεύθυνσης» για το Prius, που θα πρέπει να επανεφεύρει τον εαυτό του επ’ ευκαιρία της νέας γενιάς.
