Αυτό είναι σημαντικά καλύτερο από το 14% οικονομία που πέτυχε το Autocar σε μια δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες του πρωτοτύπου. Όμως θα υπάρξει περαιτέρω εξέλιξη του κινητήρα πριν το λανσάρισμά του το 2019.
Mazda: 30% μεγαλύτερη οικονομία με την τεχνολογία Skyactiv-X
Ο νέος κινητήρας Skyactiv-X, που συνδυάζει την έναυση με σπινθήρα ενός συμβατικού βενζινοκινητήρα με την έναυση συμπίεσης ενός ντίζελ, «θα είναι 20-30% πιο οικονομικός» από έναν αντίστοιχο συμβατικό 2λιτρο, σύμφωνα με τον διευθυντή κινητηρίων συνόλων της φίρμας, Eiji Nakai.
