Η τρίτη γενιά των Mazda2 ουσιαστικά δεν υφίσταται στην Ελλάδα, λόγω της μέχρι πρότινος απουσία αντιπροσωπείας. Αλλά και στους ευρωπαϊκούς δρόμους η παρουσία της είναι διακριτική. Μόλις πάνω από 30.000 αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν στη Γηραιά Ήπειρο πέρυσι, δηλαδή, δέκα φορές λιγότερα από το best-seller της κατηγορίας των σουπερμίνι, Renault Clio. Εδώ βέβαια χρειάζεται να σημειώσουμε ότι εμπορικά, το μικρό SUV της Mazda, το CX-3, κτύπησε αλύπητα το ιαπωνικό σουπερμίνι όσον αφορά την προτίμηση των καταναλωτών!
Νέο «πρόσωπο» για το Mazda2
Το μικρό της Mazda ελπίζει να προσελκύσει την προσοχή με αυτό το facelift. Στην ημερήσια διάταξη: Νέα μάσκα, εξελιγμένη λίστα εξοπλισμού και κινητήρες με ελαφρά υβριδική τεχνολογία.
