Η «αποστροφή» της Honda για τους τουρμποντίζελ φαίνεται ότι περιορίζεται μόνο για τα SUV. Kαι θα δούμε μάλιστα αν αφορά μόνο το CR-V, καθώς στην επίσημη παρουσίαση αυτού το μοντέλου στην Ευρώπη (βλ. δοκιμή) ήταν που δήλωσε «όχι άλλα ντίζελ».
Ο αναβαθμισμένος 1.600άρης i-DTEC αποτελεί μια πιο αποδοτική μονάδα από αυτή του προηγούμενου μοτέρ και λανσαρίστηκε εμπορικά εφέτος. Διαθέτει σφυρήλατα χαλύβδινα έμβολα για μείωση της απώλειας σε ψύξη. Η απώλεια ενέργειας από το σύστημα είναι χαμηλότερη από ό,τι στο προηγούμενο 1.6 i-DTEC, λόγω του νέου σχεδιασμού του συμπιεστή στο τούρμπο.