Η Renault στην Κίνα θα κάνει χρήση του ίντερνετ για πωλήσεις σε μια χώρα που το ένα τέταρτο των αγοραστών αυτοκινήτου είναι 18-25 ετών για πάνω από πέντε εκατομμύρια αυτοκίνητα.
Η Renault θέλει να σημειώσει ταχεία πρόοδο στην Κίνα, παρά τη σταθερή ανάπτυξή της το 2017. Ουσιαστικά, ο «Ρόμβος» ξεκινά από το μηδέν και στοχεύει να φτάσει τις 400.000 ετήσιες πωλήσεις αρκετά γρήγορα. Ένα όριο που θα μπορούσε να πιάσει μέσω των πωλήσεων online, ως μέρος της συνεργασίας μεταξύ της Renault και του κινεζικού κολοσσού Alibaba.