Από την πρώτη γενιά του smarτ, η μαμά Mercedes-Benz έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στην καμπάνια που αφορά στην ασφάλεια για να πείσει τον κόσμο να εμπιστευθεί ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο. Ακόμη και σήμερα, που πλέον το μοντέλο έχει καθιερωθεί και αποτελεί αναμφίβολα εμπορική επιτυχία, η εταιρεία δεν εφησυχάζει.
Οι τελευταίες δοκιμές του EuroNCAP αφορούν στην ηλεκτρική έκδοση, αυτή που αναμένεται να σηκώσει το μεγαλύτερο βάρος των πωλήσεων τα επόμενα χρόνια, ειδικά στην Αμερική όπου όλες οι άλλες εκδόσεις καταργήθηκαν ή θα καταργηθούν στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον.