Δεν υπήρχε λοιπόν τίποτα πιο σωστό από το να τη χρησιμοποιήσει για να μπει στα κόμπακτ crossover, που αυτή τη στιγμή είναι η πιο εμπορική κατηγορία στην αγορά της Ευρώπης. Για να παίξει δηλαδή στο γήπεδο των Renault Captur, Nissan Juke και του ελάχιστα πιο μικρού Ford EcoSport.
SEAT Arona: Πρώτη δοκιμή του νέου μικρού iσπανικού SUV [pics]
Για όσους θεωρούν τα σουπερμίνι συνηθισμένα, η SEAT βάζει το Arona στην πιο εμπορική κατηγορία της ευρωπαϊκής αγοράς. Και είναι προφανές ότι από τη στιγμή που η SEAT απέκτησε κατά προτεραιότητα πρόσβαση την πλατφόρμα MQB A0, του ομίλου VW, όφειλε στον εαυτό της να την εκμεταλλευτεί όσο καλύτερα γινόταν.
