Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από μόνα τους αδυνατούν προς το παρόν να μεταβάλλουν το ποσοστό συμπάθειας μεταξύ των οδηγών και να το μετατρέψουν σε σημαντικό μερίδιο αγοράς.
Ως εκ τούτου, φαίνεται αδύνατον να επιτευχθούν οι πολιτικοί στόχοι που θεσπίστηκαν για την έλευσή του, εκτός κι αν επιλυθεί το πρόβλημα της αυτονομίας. Πρόβλημα που απασχολεί τα μέγιστα τους κατασκευαστές μπαταριών που έχουν βαλθεί να αυξήσουν τις επιδόσεις τους σε αυτόν τον τομέα. Αλλά από την άλλη, χρειάζονται επίσης τερματικά φόρτισης να βρίσκονται διαθέσιμα παντού. Όπως ακριβώς και τα πρατήρια καυσίμων. Διότι δεν υφίσταται ηλεκτροκίνηση χωρίς υποδομή. Γι’ αυτό το λόγο, οι πετρελαϊκές εταιρείες αποφάσισαν να γίνουν ηλεκτρικοί πάροχοι. Ή σχεδόν.