Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε διεξοδική έρευνα για να αξιολογήσει εάν η BMW, η Daimler και η VW (Volkswagen, Audi, Porsche) «συνεννοήθηκαν» να αποφύγουν τον ανταγωνισμό στην ανάπτυξη τεχνολογίας, που αφορά στον καθορισμό εκπομπών αερίων σε αυτοκίνητα βενζίνης και ντίζελ, παραβιάζοντας τους κανόνες της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας της ΕΕ.
Τρία περίπου χρόνια μετά το σκάνδαλο «Dieselgate», η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εξετάζει αν ευσταθούν οι πληροφορίες που έδωσε στις ευρωπαϊκές αρχές η Daimler, η οποία επιθυμώντας να αποφύγει ένα υπέρογκο πρόστιμο, «ομολόγησε» για μια συμφωνία με τις δύο άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες για να αποφύγουν τον ανταγωνισμό.