Το αυτοκίνητο εθεάθη να δοκιμάζεται στις ΗΠΑ και θα κινείται από το συνδυασμό του 2λιτρου 4κύλινδρου TFSI με έναν ηλεκτρικό κινητήρα που θα βρίσκεται προσαρμοσμένος στο αυτόματο κιβώτιο.
Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για 190 ίππους από το θερμικό μοτέρ και άλλους 110 από το ηλεκτρικό, την τροφοδοσία του οποίου με ενέργεια θα αναλαμβάνει μια συστοιχία μπαταριών ιόντων Λιθίου, που θα βρίσκεται στο πάτωμα του αυτοκινήτου.
Καθότι πρόκειται για ένα plug-in υβριδικό η αμιγώς ηλεκτρική του αυτονομία θα αγγίζει τα 50 km, κι αυτό είναι ένα στοιχείο που για πρώτη φορά απαντάται στη γκάμα του Q5.
Είναι ακόμα άγνωστη η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς που θα αποδίδει το υβριδικό σύστημα του αυτοκινήτου, όμως δεν αποκλείεται να μιλάμε για την πιο γρήγορη 4κύλινδρη έκδοση της γκάμας. Αυτό που είναι αδιαπραγμάτευτο είναι η ύπαρξη συστήματος τετρακίνησης, χωρίς πάντως ακόμα να γνωρίζουμε εάν θα είναι το σύστημα με το κεντρικό διαφορικό ή το ultra με τους συμπλέκτες. Με δεδομένη πάντως την «πράσινη» φιλοσοφία του μοντέλου, οι πιθανότητες είναι σαφώς με το μέρος του δεύτερου συστήματος.
Όπως και στην προηγούμενη έκδοση του υβριδικού Q5, η εμφάνιση αναμένεται να έχει διακριτικές αλλαγές σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου. Ωστόσο το καλύτερο είναι να περιμένουμε να δούμε την επίσημη εκδοχή του, που θα δούμε στους δρόμους στο τέλος του 2018.
