Η Ford Performance παρουσίασε την νέα γενιά του Focus ST που διατίθεται σε εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου με αμάξωμα hatchabck και station wagon, και σημαντικά βελτιωμένες επιδόσεις σε σύγκριση με τον προκάτοχό του.
Ο μεγαλύτερος, τετρακύλινδρος κινητήρας 2,3 λίτρων τεχνολογίας EcoBoost με twin-scroll turbocharger αποδίδει 280 PS στις 5.500 rpm και 42,8 kgm ροπής στις 3.000-4.000 rpm, στέλνοντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων (με λειτουργία rev-matching) ή προαιρετικά μέσω ενός αυτόματου 7 σχέσεων. Αυτό σημαίνει πως το βενζινοκίνητο μοντέλο θα έχει +30 PS και +8,1 kgm ροπής σε σύγκριση με το σημερινό μοντέλο.