Site icon NewsIT
13:27 | 29.08.14

Το βραβείο σχεδίασης Iconic Award 2014 κέρδισε το BMW Brand Store

Newsit Newsroom

Οι μάρκες πρέπει να μεταφέρουν στον πελάτη μια βιωματική εμπειρία και τα συμβατικά καταστήματα πώλησης αυτοκινήτων σιγά- σιγά θα εκλείψουν. Αυτή είναι η νέα φιλοσοφία της BMW για τα καταστήματα αυτοκινήτων και υλοποιήθηκε στις Βρυξέλλες από το εκεί BMW Brand Store.

Τα BMW Brand Stores εντάσσονται στο πρόγραμμα Future Retail του BMW Group, το οποίο στοχεύει να αναβαθμίσει την εμπειρία των πελατών και να καθιερώσει νέα πρότυπα. Είναι μία ακόμα επιβεβαίωση ότι το BMW Group ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες και προσδοκίες των πελατών. 

Το Brand Store των Βρυξελλών που εκτείνεται σε μία επιφάνεια περίπου 1.500 m2, εξελίσσει την καθιερωμένη αρχιτεκτονική γλώσσα BMW για να αναδείξει τη μάρκα με το στυλ που της αρμόζει, επιστρατεύοντας καινοτόμα εκθέματα και διαδραστικά μέσα. Το εσωτερικό του Brand Store εκφράζει το δυναμισμό και την αισθητική BMW με αυθεντικό τρόπο.

Η ελκυστική σχεδίαση προκαλεί τους επισκέπτες να παρατείνουν την παραμονή τους στον εκθεσιακό χώρο, ενώ οι σύγχρονες τεχνολογίες παρουσίασης ενθαρρύνουν τη διάδραση και επαφή με προϊόντα και τη μάρκα. Για παράδειγμα, οι επισκέπτες μπορούν να συνθέτουν και να προβάλλουν τη δομή ενός οχήματος σε μία μεγάλη οθόνη με την ονομασία Virtual Product Presenter (VPP).

Μέσα από τις τακτικές αλλαγές των εκθεσιακών θεμάτων και εκθεμάτων που τα υποστηρίζουν, οι επισκέπτες μυούνται τους διαφορετικούς κόσμους της μάρκας BMW. Από το Μάρτιο του 2014, πάνω από 50.000 άτομα έχουν επισκεφθεί το Brand Store των Βρυξελλών το οποίο εγκαινιάστηκε με την έκθεση “BMW i – eMobility”. Η τρέχουσα έκθεση “M Power & Motorsport”, που τρέχει μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου, γνωρίζει επίσης μεγάλη επιτυχία. 

Η φιλοσοφία εσωτερικού σχεδιασμού και η πρώτη έκθεση για το Brand Store των Βρυξελλών ήταν προϊόν συνεργασίας με τη becc agency GmbH. 

Το Iconic Awards 2014 είναι ένας διεθνής διαγωνισμός αρχιτεκτονικής και σχεδίασης που τιμά την ευφυή αρχιτεκτονική, τα καινοτόμα προϊόντα και τη βιώσιμη επικοινωνία από όλους τους χώρους της αρχιτεκτονικής, τους τομείς κατασκευής και ιδιοκτησίας και τη βιομηχανία παραγωγής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οδηγούμε τη νέα BMW M4 στην πίστα του Portimao

Κάπως έτσι καταλήγουν τα κλεμμένα αυτοκίνητα στις χώρες της ανατολικής Ευρώπης

17χρονος τούμπαρε τη συλλεκτική BMW του πατέρα του (VIDEO)

Νέες BMW 5 Series και X3 με 1.600άρι τούρμπο μοτέρ

Δοκιμάζουμε τη νέα BMW 220i 

Αγανακτισμένος πελάτης διαλύει για 2η φορά την BMW Μ6 του με βαριοπούλα (VIDEO)

Νέα BMW X4: Μια Χ6 σε μικρότερη συσκευασία

Νέα προγράμματα συντήρησης και aftersales από την BMW Hellas

BMW 2 Series Active Tourer: Άπλετοι χώροι και κίνηση στους εμπρός τροχούς  

BMW X3: Οικονομικότεροι κινητήρες και ανανεωμένη εμφάνιση

Επίσημα αποκαλυπτήρια για τη νέα BMW 4 Series Gran Coupé (VIDEO)

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version