«Θέλουμε να διαχειριζόμαστε σαφέστερα την ταυτότητα της μάρκας μας στο μέλλον», δήλωσε ο επικεφαλής της στρατηγικής για τα προϊόντα της VW, Michael Jost, στην Automobilwoche.
To VW Group θέλει να κάνει τη SEAT το αντίπαλο δέος της Alfa Romeo!
Ο Όμιλος Volkswagen σχεδιάζει να κάνει ακόμη πιο έντονη τη διαφοροποίηση μεταξύ των σημάτων VW, Škoda και SΕΑΤ. Η στόχευση θέλει τη SEAT να τοποθετηθεί σαν ένα upmarket brand, θέτοντας τη Škoda απέναντι σε μάρκες με χαμηλότερες τιμές όπως η Hyundai, η Kia και η Dacia.
