Την 3η του φετινή νίκη στα 12 ράλι του WRC πέτυχε ο Κάλε Ροβάνπερα, επικρατώντας στο ράλι Κεντρικής Ευρώπης.
Ο Φινλανδός, με αυτή του τη νίκη αναπτέρωσε τις ελπίδες του για έναν τρίτο παγκόσμιο τίτλο, καθώς ισοβαθμεί με τον Σεμπαστιάν Οζιέ στη δεύτερη θέση, μόλις 13 βαθμούς πίσω από τον Έλφιν Έβανς.
Σημειώνω ότι και οι τρεις είναι οδηγοί της Toyota, η οποία με το 1-2 που πέτυχε στο ράλι Κεντρικής Ευρώπης, εξασφάλισε τον 5ο συνεχόμενο τίτλο κατασκευαστών και 9ο στην ιστορία της Toyota Gazoo Racing.
Ωστόσο, ο τίτλος στους οδηγούς αναμένεται να κριθεί στα δύο τελευταία ράλι της χρονιάς, σε Ιαπωνία και Σαουδική Αραβία.
Στο ράλι Κεντρικής Ευρώπης ίσως η κατάσταση να ήταν διαφορετική, αν δεν εγκατέλειπε ο πολύπειρος και 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπαστιάν Οζιέ, όταν από κλατάρισμα έχασε τον έλεγχο του Yaris Rally1 και έπεσε σε δέντρο. Ήταν πρωτοπόρος την Παρασκευή, το Σάββατο στην αρχή έμεινε πίσω από τον Ροβάνπερα, στη συνέχεια εγκατέλειψε, δεν πήρε βαθμούς και εκεί που ήταν δύο βαθμούς πάνω από τον Έβανς στη βαθμολογία, τώρα είναι 13 πίσω του.
Όμως, ο Ροβάνπερα, που πήρε τα ηνία του αγώνα το Σάββατο, κρατήθηκε μπροστά 43,7 δευτ., κερδίζοντας άνετα και το μόνο που σκέφτεται είναι να παλέψει για το τίτλο, ώστε να φύγει ικανοποιημένος και γεμάτος από το WRC στο τέλος της χρονιάς για να τρέξει με μονοθέσια στην Ιαπωνία, αλλάζοντας περιβάλλον.
«Ήταν υπέροχο που επέστρεψα ξανά στην άσφαλτο και νομίζω ότι ο ρυθμός που είχαμε εγώ και ο Σεμπ ήταν αρκετά γρήγορος σε σύγκριση με τους άλλους», δήλωσε ο Ροβάνπερα. «Τεράστια συγχαρητήρια σε όλους στο εργαστήριο – σαφώς, είμαστε εξαιρετικά καλοί ως ομάδα. Διψάμε για τον τίτλο τώρα. Αυξήσαμε τις πιθανότητές μας, δεν θα είναι εύκολο, αλλά θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε», είπε.
Στην 3η θέση του βάθρου ανέβηκε ο Οτ Τάνακ με Hyundai i20 Rally1, ενώ ο Κατσούτα με ένα ακόμα Yaris έμεινε 4ος.
Τώρα θα έχουμε το ράλι Ιαπωνίας (6 – 9 Νοεμβρίου) και το πρωτάθλημα θα ολοκληρωθεί με το ράλι Σαουδικής Αραβίας (26 – 29 Νοεμβρίου).