Site icon NewsIT
07:00 | 18.06.25

Ποιος και πότε θα πληρώσει το πρόστιμο των 415 εκατ. ευρώ σε βάρος του ΟΠΕΚΕΠΕ; ^ στον χάρτη των κορυφαίων της Ευρώπης η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ^ τι (δεν) σημαίνει η απόκτηση της Bazaar από την Carrefour ^ η Εθνική Τράπεζα βλέπει μικρές επιχειρήσεις υπηρεσιών εν Αθήναις να εκπέμπουν σήματα κινδύνου ^ Να δώσουν πράσινο φως στα έσοδα οι ρυθμιστές για να συνεχιστεί το καλώδιο με Κύπρο, προτείνει ο ΑΔΜΗΕ ^ πιο φθηνό το Κοπεγχάγη – Όσλο από το Πειραιάς – Ρόδος

Stock market, trading, equity, investment and financial figures concept
The Decoder

Ποιος και πότε θα πληρώσει το πρόστιμο των 415 εκατ. ευρώ σε βάρος του ΟΠΕΚΕΠΕ;

Μάλλον κανείς δεν έπεσε από τα σύννεφα. Σίγουρα, όχι η στήλη είχε προειδοποιήσει εγκαίρως για το ενδεχόμενο αυτό. Ο λόγος για το πρόστιμο 412 εκατ. ευρώ το οποίο αποφάσισε στις 11 Ιουνίου 2025, η Κομισιόν και έλαβε δημοσιότητα χθες σε βάρος του ΟΠΕΚΕΠΕ. Η στήλη πληροφορείται πρόκειται για διοικητικά πρόστιμα κακής εφαρμογής των ευρωπαϊκών κανόνων στην διανομή των ενισχύσεων που επιβάλλονται σε τακτές περιόδους και όχι απάτες που έκαναν παραγωγοί. Το τελευταίο, το ερευνά η Δικαιοσύνη. Συνεπώς εφόσον γίνουν οι σχετικές εφέσεις και οριστούν τα τελικά πρόστιμα, θα επιστραφούν στις Βρυξέλλες και τα ανάλογα κονδύλια με τον τρόπο που θα συμφωνηθεί (εφάπαξ ή με δόσεις). Οι ίδιες πηγές επισημαίνουν πως τα πρόστιμα δεν καταβάλλονται από τον κρατικό προϋπολογισμό πάντα. Εξαρτάται από την υπόθεση. Μπορεί να επιμεριστεί στο σύνολο των δικαιούχων αγροτών με παρακράτηση από μελλοντικές ενισχύσεις. Αλλά αυτό είναι κάτι που θα γίνει αργότερα, επισημαίνουν οι ίδιες πηγές.

SOS εκπέμπουν οι μικρές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών στην Αθήνα

Τι γίνεται με τις μη γεωργικές επιχειρήσεις; Η στήλη διάβασε αναλυτικά την εξαιρετική έρευνα την οποία δημοσιοποίησε χθες η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας σε σχέση με τη Συγκυρία και το Δείκτη Εμπιστοσύνης (Α’ εξάμηνο 2025). Σύμφωνα με όσα προκύπτουν από αυτή, το προφίλ των επιχειρήσεων που πιέζονται πιο πολύ είναι όσες είναι «μικρές», απασχολούνται στον κλάδο των «υπηρεσιών» και δραστηριοποιούνται στην Αθήνα. Συγκεκριμένα, πτώση 4 μονάδων κατέγραψε ο Δείκτης Εμπιστοσύνης των μικρών επιχειρήσεων. Παράλληλα, στις 21 μονάδες μειώθηκε ο Δείκτης Εμπιστοσύνης στις Υπηρεσίες (έναντι 25 το προηγούμενο εξάμηνο), με το ποσοστό του τομέα που στοχεύει σε ανάπτυξη να διαμορφώνεται στο 49% (από 52% το προηγούμενο εξάμηνο). Παρόλα αυτά μείωση κατέγραψε το ποσοστό του τομέα υπό ευρεία πίεση (22% το πρώτο εξάμηνο του 2025 έναντι 30% το 2024). Στις 9 μονάδες διαμορφώθηκε ο δείκτης τρέχουσας ζήτησης για τις ΜμΕ της Αθήνας, καταγράφοντας μία πτώση 13 μονάδων σε σχέση με το προηγούμενο εξάμηνο. Παράλληλα μικρή βελτίωση της τάξης των 5 μονάδων κατέγραψε ο δείκτης μελλοντικής ζήτησης (26 έναντι 21 το προηγούμενο εξάμηνο). Στο 8% διαμορφώθηκε στη πρωτεύουσα το ποσοστό των ΜμΕ με έντονα προβλήματα ρευστότητας (έναντι 12% το προηγούμενο εξάμηνο).

Η εκπαίδευση έσωσε (εν μέρει) την παρτίδα τη βιομηχανίας στο α’ τρίμηνο του 2025

Θα παραμείνουμε στον χώρο των επιχειρήσεων. Συνεχίζοντας η στήλη να εστιάζει ιδιαίτερα στο ζήτημα της αλλαγής του παραγωγικού μοντέλου της χώρας -κάτι που πλέον τονίζουν κορυφαία στελέχη της κυβέρνησης, όπως ο αντιπρόεδρος, Κωστής Χατζηδάκης, αλλά και ο αρμόδιος υπουργός (σ.σ. Ανάπτυξης) Τάκης Θεοδωρικάκος- θα ήθελε να επισημάνει τις αναφορές της τελευταίας έρευνας κλίματος του ΙΟΒΕ για τον Ιούνιο του 2025. Σύμφωνα με αυτή, σημειώθηκε οριακή μείωση του δείκτη κύκλου εργασιών της βιομηχανίας 0,1% το α΄ τρίμηνο του 2025 στην Ελλάδα έναντι ανόδου 2,7% στην ΕΕ. Πιο συγκεκριμένα, σημειώθηκε άνοδος του κύκλου εργασιών το α΄ τρίμηνο του 2025 για εκπαίδευση, 30,2% (έναντι μείωσης 1,4% πέρσι). Μ’ άλλα λόγια, ήταν η εκπαίδευση που «απέτρεψε» τα πολύ …χειρότερα για το δείκτη κύκλου εργασιών στη βιομηχανία! Ακολούθησαν οι λοιποί βιομηχανικοί κλάδοι (αύξηση 27,2%) και η μεταφορά και αποθήκευση (αύξηση 10,9%). Σε χαμηλότερα επίπεδα εντοπίστηκαν οι κατασκευές (+10,2%) και ο πρωτογενής τομέας, (+9,6%). Στη μεταποίηση, εξαιρουμένου του κλάδου των προϊόντων διύλισης πετρελαίου, ο κύκλος εργασιών κατέγραψε άνοδο 7,5% από εξασθένηση 3,1% ένα έτος νωρίτερα. Ενίσχυση της δραστηριότητας καταγράφηκε για τη μεταποίηση μόλις κατά 2,2%.

Τι (δεν) σημαίνει η απόκτηση της Bazaar από την Carrefour

Την ίδια ώρα, πολύ μελάνι καταναλώθηκε τις τελευταίες μέρες για την απόκτηση της Bazaar από την Carrefour. Η στήλη δεν θα σχολιάσει το ζήτημα από επιχειρηματικής πλευράς, αλλά από κλαδικής. Πηγές μας στον εν λόγω κλάδο, αναφέρουν πως πρόκειται για την «απόκτηση μιας υπάρχουσας αλυσίδας από μία μη υπάρχουσα». Δηλαδή, δεν αποτελεί κάποια κίνηση της αναγκαίας παραπέρα συγκέντρωσης του κλάδου. Αντίθετα, η πιθανολογούμενη απόκτηση της Κρητικός από τη Μασούτης, θα κινηθεί προς αυτήν την κατεύθυνση, εφόσον υλοποιηθεί. Και γιατί είναι η αναγκαία, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η συγκέντρωση του κλάδου π.χ. σε 5 πανεθνικές αλυσίδες έναντι των 11 που είναι σήμερα; Γιατί μόνο έτσι μπορούν να μειωθούν τα λειτουργικά κόστη τους και άρα, οι τιμές τους, ειδικά καθώς ενδεχομένως το αργότερο σε 3 μήνες από σήμερα (δηλαδή από Σεπτέμβρη), θα υπάρξουν ξανά πληθωριστικές πιέσεις, εφόσον συνεχιστεί η ανοδική τάση των διεθνών τιμών του πετρελαίου και του φυσικού αερίου λόγω της πολεμικής κλιμάκωσης στη Μέση Ανατολή.

Στον χάρτη των κορυφαίων της Ευρώπης η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Μένοντας, στον επιχειρηματικό τομέα, η στήλη σημειώνει πως για πρώτη φορά, η Mediobanca επεκτείνει την κάλυψή της εκτός του ελληνικού τραπεζικού κλάδου, προχωρώντας σε Initiation of Coverage της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και τοποθετώντας την τιμή-στόχο στα 28,8 ευρώ ανά μετοχή, με εκτιμώμενο περιθώριο ανόδου 45%. Η σημασία της κίνησης αυτής από την επιλεκτική ιταλική επενδυτική τράπεζα, που επικεντρώνεται συνήθως σε μεγαθήρια όπως η Vinci και η Ferrovial, δεν εξαντλείται στο περιεχόμενο της έκθεσης. Μέχρι σήμερα, η Mediobanca κάλυπτε αποκλειστικά τις ελληνικές συστημικές τράπεζες, γεγονός που καθιστά την επιλογή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ενδεικτική της αναγνώρισης που απολαμβάνει ο όμιλος σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Η έκθεση είδε το φως εν μέσω έντονης κινητικότητας γύρω από την ίδια την ιταλική τράπεζα. Στις αρχές της χρονιάς, οι οικογένειες Caltagirone και Del Vecchio, μέσω της Monte dei Paschi, υπέβαλαν πρόταση εξαγοράς ύψους 14 δισ. δολαρίων, με στόχο τον έλεγχο της Mediobanca, η οποία είναι και ο μεγαλύτερος μέτοχος της ασφαλιστικής Generali. Η διοίκηση της Mediobanca αντέδρασε με αντεπίθεση, καταθέτοντας πρόταση 7 δισ. για την εξαγορά της Banca Generali – του τραπεζικού βραχίονα της Generali. Το σκηνικό περιπλέχθηκε ακόμη περισσότερο με την είσοδο της Unicredit, η οποία απέκτησε μειοψηφικό ποσοστό στη Mediobanca. Η γενική συνέλευση της 25ης Σεπτεμβρίου αναμένεται να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο για την επόμενη ημέρα του ιταλικού τραπεζικού συστήματος.

Μεταφορές: Ποιος θα πληρώσει την πάταξη της φοροδιαφυγής εν καιρώ αυξημένων ναύλων

Τι γίνεται στο χώρο των μεταφορών; Στο ζήτημα του κόστους των εμπορικών μεταφορών, συνολικά η κατάσταση δεν μοιάζει καλή (ας μην ξεχνάμε και τις διεθνείς γεωπολιτικές αναταραχές σε κρίσιμα στενά…) Η κυβέρνηση κατάφερε με τις παρεμβάσεις της να συγκρατήσει τα ναύλα των επιβατών, ή ακόμα και να τα μειώσει κατά περιπτώσεις, καθώς έθεσε ως προτεραιότητα την στήριξη των οικογενειών και του μέσου επιβάτη ένεκα και της τουριστικής περιόδου. Δεν συνέβη το ίδιο με τα φορτηγά και τις νταλίκες τα οποία σε ετήσια βάση καλούνται να πληρώσουν αυξημένα ναύλα, με αποτέλεσμα αυτό το κόστος, τελικά, να αντανακλάται και στις τιμές των προϊόντων που μεταφέρουν και αγοράζουν οι καταναλωτές. Αν δε, συνυπολογιστεί και το γεγονός πως πλέον εφαρμόζονται (ορθώς) πιο αυστηρά μέτρα κατά της φοροδιαφυγής στις μεταφορές σαν να μαζεύονται πολλά που πρέπει να φροντίσουν και να διαχειριστούν οι επαγγελματίες του κλάδου, άλλα εντός του πεδίου ευθύνης τους, και άλλα εκτός…

Πιο φθηνό το Κοπεγχάγη – Όσλο από το Πειραιάς – Ρόδος

Στην ίδια συνέντευξη ο Γιάννης Στουρνάρας υπενθύμισε αναφορές που αποδεικνύουν πως ένα εισιτήριο μεταξύ Κοπεγχάγης και Όσλο, είναι πιο φθηνό από το να πάρεις το πλοίο από Πειραιά για Ρόδο… Και μιλάμε για χώρες πολύ πιο πλούσιες και πολύ πιο ακριβές από την Ελλάδα. Αυτό δείχνει πως ενώ η ακρίβεια στην χώρα μας είναι γενικευμένη, πολλώ δε μάλλον όταν εξεταστεί συγκριτικά με τα εισοδήματα μας, ειδικά σε μερικούς κλάδους γίνεται… πάρτι. Και αν γίνεται μία φορά πάρτι με τους απλούς επιβάτες, τότε στις εμπορικές μεταφορές γίνεται δέκα. Σε μια τελική ανάλυση, το κόστος των μεταφορών από τον Πειραιά στα νησιά και από τα νησιά στον Πειραιά (ή σε όποιο άλλο λιμάνι της χώρας) δεν θα το πληρώσουν μόνο οι έμποροι ή οι μεταφορείς αλλά και οι τελικοί καταναλωτές στους οποίους θα μετακυλιστεί ένα μέρος ή όλο το κόστος ανεβάζοντας την τιμή του προϊόντος. Για αυτό και κάπου στερεύουν τα λόγια όταν ακούγεται το επιχείρημα περί «εισαγόμενου πληθωρισμού» χωρίς να εξετάζονται και οι… ενδογενείς παράγοντες…

Τι υπονοεί ο κος Στουρνάρας περί επανεξέτασης του φορολογικού πλαισίου «από την αρχή»

Υπό αυτές τις συνθήκες, αναβαθμίζεται ο δημόσιος διάλογος για αλλαγές στο φορολογικό. Ρηξικέλευθη πρόταση προς την κυβέρνηση απηύθυνε ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος (ΤτΕ), Γιάννης Στουρνάρας, μιλώντας στην κρατική τηλεόραση. Ο κος Στουρνάρας ανέφερε πως «έχει έρθει η ώρα να ξαναδούμε το φορολογικό σύστημα από την αρχή». «Μαζί να δούμε τα επιδόματα. Αυτό είναι ένα τεράστιο ποσό το οποίο μαζεύεται και είναι ένα πολύ ισχυρό όπλο στα χέρια της κάθε κυβέρνησης για αποτελεσματικότητα, για ανάπτυξη, για κοινωνική δικαιοσύνη», τόνισε. Υπενθυμίζεται ότι ο κεντρικός τραπεζίτης δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρεται στην ανάγκη αλλαγών στο φορολογικό σύστημα. Από αρκετά παλιότερα υπογράμμιζε πως πρέπει να υπάρξουν αλλαγές στο φορολογικό σύστημα με γνώμονα τη δημιουργία ενός απλού και σταθερού πλαισίου με χαμηλότερους φορολογικούς συντελεστές για νοικοκυριά και επιχειρήσεις, καθώς και τη διεύρυνση της φορολογικής βάσης. Δεν ξέρουμε πόσα από αυτά που σκεφτόταν τότε, θεωρεί πως έγιναν πράξη τα τελευταία χρόνια με την μεταρρύθμιση του φορολογικού πλαισίου, αλλά για να επαναφέρει το ζήτημα ζητώντας μάλιστα εκ βάθρων επανεξέταση, βάζοντας στο κάδρο και το πώς μοιράζονται τα επιδόματα, προφανώς κάτι έχει στο μυαλό του….

ΑΔΜΗΕ: Να δώσουν πράσινο φως στα έσοδα οι ρυθμιστές για να συνεχιστεί το καλώδιο με Κύπρο

Πάμε τώρα στον ενεργειακό κλάδο. Από τις ρυθμιστικές αρχές ενέργειας της Ελλάδας και της Κύπρου περνάει πλέον η συνέχιση του καλωδίου Great Sea Interconnector. Ο ΑΔΜΗΕ αποσαφήνισε ότι δεν μπορεί να υποστηρίξει άλλο τη συνέχισή του με ίδια κεφάλαια και είναι αναγκασμένος να αναζητήσει χρηματοδότηση από τις ιδιωτικές τράπεζες ή την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Προκειμένου να εξασφαλίσει τη στήριξή τους, χρειάζεται να παρουσιάσει στις τράπεζες ότι έχει λυθεί το θέμα του εσόδου του έργου, μέσω κατάλληλων αποφάσεων των δύο κρατικών αρχών. Κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί μέχρι σήμερα. Παράλληλα, ο ΑΔΜΗΕ τονίζει ότι η απουσία του εσόδου αποτρέπει και ξένους επενδυτές που έχουν ενδιαφερθεί να μπουν στο μετοχικό σχήμα. Ανάμεσά τους συγκαταλέγονται η εμιρατιανή TAQA και η αμερικανική DFC.

Περνά στη φάση των δεσμευτικών προσφορών το οδικό ΣΔΙΤ Μαυροβούνι – Έδεσσα

Tην ίδια ώρα, ένα ακόμη βήμα προς την υλοποίηση του μεγάλου οδικού έργου Μαυροβούνι – Έδεσσα μέσω ΣΔΙΤ πραγματοποιείται, καθώς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έδωσε το «πράσινο φως» για την ολοκλήρωση της φάσης του ανταγωνιστικού διαλόγου και την είσοδο του διαγωνισμού στο στάδιο των δεσμευτικών προσφορών. Το έργο αφορά την αναβάθμιση του οδικού άξονα της ΕΟ2 και περιλαμβάνει τη μελέτη, κατασκευή και χρηματοδότηση του τμήματος από το Μαυροβούνι έως την Έδεσσα, μαζί με τις παρακάμψεις Γιαννιτσών και Χαλκηδόνας. Ο συνολικός του προϋπολογισμός ανέρχεται στα 444,9 εκατομμύρια ευρώ, ενώ προβλέπεται και η λειτουργία και συντήρηση του δρόμου από τη γέφυρα του Αξιού έως την Έδεσσα. Στην τελική ευθεία του διαγωνισμού διατηρούν τη θέση τους τρία σχήματα: η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η ΑΒΑΞ, καθώς και η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Μυτιληναίος. Το οδικό αυτό ΣΔΙΤ αναμένεται να αναβαθμίσει τη σύνδεση Θεσσαλονίκης – Έδεσσας, ενισχύοντας την ασφάλεια και τη ροή των μεταφορών, με σημαντικά οφέλη για τον τουρισμό, το εμπόριο και την ευρύτερη περιφερειακή ανάπτυξη.

Σενάρια για δευτερογενείς δασμούς 500% σε χώρες που συναλλάσσονται με τη Ρωσία

Πάμε τώρα στο μέτωπο των δασμών. Παράλληλα, με το ανοιχτό μέτωπο των δασμών των ΗΠΑ κατά όλων των χωρών του πλανήτη, παίζει και το ενδεχόμενο επιβολής «δευτερογενών» δασμών (από τις ΗΠΑ) σε όσα προϊόντα εξάγουν οι χώρες αυτές (στις ΗΠΑ) και χρησιμοποιούν ρωσικά αγαθά (πχ πετρέλαιο, φυσικό αέριο, άλλες πρώτες ύλες). Οι συντελεστές οι οποίοι έχουν πέσει στο τραπέζι προκαλούν ρίγος: 500%. Σε αυτές περιλαμβάνονται κυρίως χώρες όπως η Κίνα, η Ινδία, η Τουρκία και η Βραζιλία, οι οποίες έχουν αυξήσει σημαντικά τις εισαγωγές τους από τη Ρωσία από την έναρξη του πολέμου. Πόσο αυξήθηκαν οι εισαγωγές ρωσικών αγαθών στις χώρες αυτές μεταξύ 2021 – 2024; Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου της γερμανικής Οικονομίας (IW), η Ινδία τις αύξησε κατά 680%, η Αρμενία βρίσκεται στο +423%, το Ισραήλ στο +240%, το Ουζμπεκιστάν στο +135%, η Βραζιλία αύξησε τις εισαγωγές από τη Ρωσία κατά 98%, το Αζερμπαϊτζάν στο +76%, η Αίγυπτος κατά 70% και η Τουρκία κατά 53%.

Πώς βλέπει η γειτονική μας Ιταλία το ζήτημα του ReArmEU2030

Κλείνοντας, δεν μπορεί η στήλη να μην ασχοληθεί με το Νο1 θέμα αυτήν την περίοδο, δηλαδή τον πόλεμο. Την ίδια ώρα που η Ελλάδα έχει εξαγγείλει εξοπλιστικό πρόγραμμα 25 δισ. ευρώ μέχρι το 2037 και περιμένει με αγωνία της αποφάσεις της συνόδου κορυφής του ΝΑΤΟ στις 24 – 26 Ιουνίου 2025, η γειτονική μας Ιταλία, δεν δείχνει να… πολυενδιαφέρεται για το όλο θέμα. Τόσο ο κυβερνητικός συνασπισμός όσο και η αντιπολίτευση στην Ιταλία περιλαμβάνουν κόμματα που αντιτίθενται στον επανεξοπλισμό. Την περασμένη Δευτέρα (16.6.25) διεξήχθη ένα συνέδριο με στόχο να αλλάξει αυτή η τάση. Θέμα του ήταν το εξής: «Άμυνα – Η Απαραίτητη Βιομηχανία». Παρών και ο Ιταλός Υπουργός Άμυνας σ.σ. κόμμα Μελόνι), Γκουίντο Γκροσέτο. Ο Κροσέτο ανέφερε πως ανέθεσε στον Αρχηγό του Επιτελείου των Ιταλικών Ενόπλων Δυνάμεων να συντάξει έκθεση για το επίπεδο απειλής που αντιμετωπίζει η χώρα και τις αμυντικές δυνατότητες της. Μόλις η έκθεση αυτή είναι διαθέσιμη, ο Κροσέτο σχεδιάζει να ενημερώσει όλους τους πολιτικούς ηγέτες της χώρας. «Επειδή υπάρχουν στιγμές που η άμυνα δεν είναι αποκλειστικά ευθύνη του υπουργού Άμυνας. Είναι θέμα ολόκληρου του έθνους», συμπλήρωσε. Εξάλλου, στη συνεδρίαση της κοινοβουλευτικής ομάδας «Πατριώτες για την Ευρώπη» το περασμένο Σαββατοκύριακο, δήλωσε ο ηγέτης Λέγκας, Ματέο Σαλβίνι πως «δύσκολα μπορεί να είναι προς το συμφέρον της Ιταλίας να ξοδεύει χρήματα σε όπλα αντί για κοινωνικά ζητήματα».

Τελευταίες ειδήσεις

Η επίθεση του Ισραήλ στο Ιράν και η «νέα κανονικότητα» κατά τον Νάγκελ γιατί η ΕΚΤ δεν μπορεί να προβλέψει την πορεία του πληθωρισμού (και των επιτοκίων) τα παιχνίδια με τις εκπτώσεις στα Lidl ποια ακίνητα θέλει να αξιοποιήσει το Υπερταμείο γιατί ενδεχόμενα ευρωπαϊκά stress tests για τις σκιώδεις τράπεζες αφορούν και την Ελλάδα ΔΕΠΑ και Metlen καλούνται να στείλουν στις Βρυξέλλες τα συμβόλαια φυσικού αερίου
Λήγει το πλαφόν στα καύσιμα πάνω που πήρε φωτιά η Μέση Ανατολή γιατί και πότε ορισμένοι στην κυβέρνηση προβλέπουν για «ερήμωση της Αθήνας» συνεχίζονται τα μαλλιο-κούβαρα μεταξύ Unicredit – Commerzbank πώς προχωρά στη χώρα μας η Πολιτική Προστασία για ενδεχόμενη «στρατιωτική καταστροφή» νίκη Πιερρακακη η απόφαση του ΣτΕ για τα μη κρατικά πανεπιστήμια στα σκαριά ο τριπλός Κόμβος Σκαραμαγκά
Το νέο παραγωγικό μοντέλο, ο Θεοδωρικάκος και η στρατηγική για την οικονομία το καμπανάκι του εμπορικού ελλείμματος, του δημογραφικού και της Τουρκίας ποια είναι τα σχέδια για τον Πύργο του Πειραιά τι θα γίνει από την 1η Ιουλίου στις τιμές στα σούπερ μάρκετ; κλειστά επαγγέλματα: Συνεχείς εξαγγελίες, καμία ουσιαστική πρωτοβουλία θα βρεθεί εκτός λίστας PCI μεγάλο ενεργειακό έργο;
Τέσσερις παρεμβάσεις σε μια μέρα εξήγγειλε ο Πιερρακάκης To σενάριο του 0% – 10% για τους δασμούς σε ΗΠΑ και ΕΕ στον ορίζοντα τα δάνεια της ΕΤΕπ για την ευρωπαϊκή άμυνα και οι ελληνικές τράπεζες παράθυρο για φοροαπαλλαγές για επενδύσεις ιδιωτών στις κεφαλαιαγορές με γερμανικό υδρογόνο το πρώτο πρατήριο στην Ελλάδα ζωντανό το ενδιαφέρον των Εμιράτων για τη διασύνδεση Ελλάδας – Κύπρου, απόντες οι Αμερικανοί
Το νέο καμπανάκι για το ότι δεν θα πέσουν οι τιμές των ακινήτων ποιους άλλους αφορούν οι απολύσεις που φέρεται να ετοιμάζει η Unicredit στη Γερμανία οι αμερικανικές πιέσεις για την «οικονομική ασφάλεια» στην ΕΕ και ο Πειραιάς γιατί το ΝΣΚ μπορεί να «τρέξει» τα νέα πειθαρχικά στο Δημόσιο πόσο αποδίδει ο εξωδικαστικός μηχανισμός; ξεκίνησε η επενδυτική έξοδος στην αγορά των ΑΠΕ
Exit mobile version