Site icon NewsIT
08:07 | 09.09.19

«8 Λέξεις» εναντίον «Greece’s Next Top Model»: ποιος κέρδισε στη μάχη της τηλεθέασης

Γρηγόρης Μελάς

Πρεμιέρα χθες το βράδυ για την καινούργια καθημερινή σειρά του ΣΚΑΪ και το ριάλιτι μόδας του STAR.

Τι πτήσεις σημείωσε το κάθε πρόγραμμα στους πίνακες τηλεθέασης και ποιο συγκέντρωσε περισσότερους τηλεθεατές;

Σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης η σειρά «8 Λέξεις» για όλη τη διάρκεια προβολής της σημείωσε 21,1% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 18,1% στο δυναμικό κοινό, ενώ το GNTM 18,4% και 25,6% αντίστοιχα.

Βλέπουμε λοιπόν ότι στο σύνολο τηλεθεατών η σειρά του ΣΚΑΪ βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης, ενώ όμως το ριάλιτι μόδας σημείωσε υψηλότερη τηλεθέαση στους τηλεθεατές ηλικίας 18-54 ετών.

Η αρχή της «μάχης» στο prime time για την καινούργια σεζόν έγινε με αυτά τα δύο προγράμματα αποδεικνύοντας ότι φέτος η μάχη θα είναι σκληρή…!

Τελευταίες ειδήσεις

Καμπάνες: Γυμναστήριο μετά τις γιορτές… αλλά με τηλε-βάρη και απωθημένα Ο Πανόπουλος και το κόλλημα με το παρελθόν Λιάγκας: πατέντα infotainment με κόπιράιτ OPEN: το πρωτάθλημα ξεκινά κι εκεί… κάνουν προπόνηση! Ο Καράβας με γυαλιά ηλίου και πείραμα «Λιανού» Το κουίζ της επιστροφής έχει σασπένς
Καμπάνα: Μυθοπλασία σε υπερπαραγωγή, 30+ σειρές και… ακόμα μετράμε Voice σε αγώνα δρόμου με τον ΣΚΑΪ να καραδοκεί Ψυχαγωγικές εκπομπές: τα κεφάλια μέσα και τα μανίκια ψηλά ΑΝΤ1 και ινφλουένσερς με σπόνσορινγκ μέιντ ιν Μαρούσι Παρασκήνιο με έντονη λογομαχία σε παραγωγή μυθοπλασίας
Καμπάνα: Σκληρός πόλεμος για την τηλεθέαση Η «Γκουέρνικα» του προγράμματος και τα πανηγύρια Καλημέρα Ελλάδα με Στάθη και Λιβαθυνού και ο αγώνας του Λιάγκα Prime time συμμαχίες και ο ΣΚΑΪ… μόνος του στο ρινγκ μετά τα δεμένα κορδόνια Ανοιχτά σενάρια για το ΟΡΕΝ και τον τηλεοπτικό χάρτη
Exit mobile version