Site icon NewsIT
09:04 | 30.08.21

Big Brother: η τηλεθέαση, η αμηχανία, η ανατροπή και τα ριάλιτι

Γρηγόρης Μελάς

Πρεμιέρα χθες (29.08.2021) για το δεύτερο κύκλο του ριάλιτι από τον ΣΚΑΪ που και αυτή τη σεζόν βιάστηκε να βγάλει τον Big Brother στην τηλεοπτική αρένα με σκοπό να προλάβει τον ανταγωνισμό.

Με τους υπόλοιπους τηλεοπτικούς σταθμούς να είναι -κυρίως στο prime time- ακόμα σε… καλοκαιρινό πρόγραμμα, ο ΣΚΑΪ έπαιξε… σχεδόν… μόνος του μπάλα, κατεβάζοντας στον αγώνα το Big Brother.

Στην παρουσίαση ο Γρηγόρης Γκουντάρας και η Ναταλί Κάκκαβα που δικαιολογημένα δεν κατάφεραν να αποφύγουν τα -λόγω τρακ- αρκετά σαρδάμ, ενώ κινήθηκαν σε… ασφαλή τακτική, παίζοντας μεταξύ τους με οικογενειακά αστεία, που βέβαια αρκετές φορές… γινόταν κουραστικά… κλισέ!

Σε χαμηλούς τόνους, με εμφανή αμηχανία σε αρκετά σημεία και χωρίς τον «αέρα» του κεντρικού, παρέμειναν στην παρουσίαση των παικτών με συνηθισμένες ερωτήσεις, αποφεύγοντας… να αυτοσχεδιάσουν…! Άλλωστε στην πρεμιέρα προέχει η παρουσίαση των παικτών και η στάση τους στα επόμενα live θα δείξει… και θα αποδείξει… τον αέρα τους… και πού θα τους πάει…! Η Αφροδίτη Γραμμέλη, σε ρόλο σχολιάστριας, προσπάθησε να μην παίρνει… βαρύγδουπες θέσεις για τους παίκτες, αλλά να κρατήσει επίσης αποστάσεις ασφαλείας μέχρι να «φανούν» οι προθέσεις και χαρακτήρες τους.

bigbrother

Επειδή λοιπόν είναι πολύ νωρίς για να κριθούν… όλοι… θα αναφέρουμε ότι η πρεμιέρα ήταν… χλιαρή… ακολουθώντας την τακτική «να συστήσουμε τους παίκτες», έστω και αν λίγο προς το τέλος υπήρξε η ανατροπή με τον πρώτο αγώνα και τον ηττημένο να φεύγει από το παιχνίδι… αλλά χωρίς να φεύγει… και να παραμένει κρυμμένος για να παρακολουθεί τους υπόλοιπους.

Βέβαια το ερώτημα είναι τι πτήσεις έκανε στους πίνακες τηλεθέασης η εσπευσμένη πρεμιέρα του Μεγάλου Αδερφού. Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία της Nielsen για όλη τη διάρκεια προβολής του το Big Brother σημείωσε 21,6% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 23,34% στο δυναμικό κοινό, καταφέρνοντας να είναι η επιλογή των περισσότερων τηλεθεατών στη ζώνη του.

Σίγουρα είναι υψηλά ποσοστά τηλεθέασης… για περίοδο ανταγωνισμού. Επειδή όμως, ο Μεγάλος Αδερφός… έπαιζε μπάλα μόνος του δεν αποδείχτηκε τόσο… μεγάλος στη μάχη της τηλεθέασης, κάτι που πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους στον ΣΚΑΪ, αλλά όχι μόνο, αφού κι άλλοι τηλεοπτικοί σταθμοί έχουν επιλέξει τη φετινή σεζόν να ποντάρουν πολλά… στα ριάλιτι…!

Τελευταίες ειδήσεις

Καμπάνες: Γυμναστήριο μετά τις γιορτές… αλλά με τηλε-βάρη και απωθημένα Ο Πανόπουλος και το κόλλημα με το παρελθόν Λιάγκας: πατέντα infotainment με κόπιράιτ OPEN: το πρωτάθλημα ξεκινά κι εκεί… κάνουν προπόνηση! Ο Καράβας με γυαλιά ηλίου και πείραμα «Λιανού» Το κουίζ της επιστροφής έχει σασπένς
Καμπάνα: Μυθοπλασία σε υπερπαραγωγή, 30+ σειρές και… ακόμα μετράμε Voice σε αγώνα δρόμου με τον ΣΚΑΪ να καραδοκεί Ψυχαγωγικές εκπομπές: τα κεφάλια μέσα και τα μανίκια ψηλά ΑΝΤ1 και ινφλουένσερς με σπόνσορινγκ μέιντ ιν Μαρούσι Παρασκήνιο με έντονη λογομαχία σε παραγωγή μυθοπλασίας
Καμπάνα: Σκληρός πόλεμος για την τηλεθέαση Η «Γκουέρνικα» του προγράμματος και τα πανηγύρια Καλημέρα Ελλάδα με Στάθη και Λιβαθυνού και ο αγώνας του Λιάγκα Prime time συμμαχίες και ο ΣΚΑΪ… μόνος του στο ρινγκ μετά τα δεμένα κορδόνια Ανοιχτά σενάρια για το ΟΡΕΝ και τον τηλεοπτικό χάρτη
Exit mobile version