Site icon NewsIT
15:11 | 01.03.19

Οι πάνω κάτω στην τηλεθέαση – Οι ανατροπές και οι περτικαλάδες!

Γρηγόρης Μελάς

Πρωτομηνιά αλλά για κάποιους μπήκε με... λυπητερή καθώς το «ταμείο» της τηλεθέασης έδειξε χασούρα. Λογικό λοιπόν να μην μπορούν να τραγουδήσουν «θα ΄ναι σαν να μπαίνει η άνοιξη...» αφού οι περισσότεροι, για να μην πω όλοι, δεν είναι να ανοίγουν... περτικαλάδες για να το γιορτάσουν...!

Αυτοί που σίγουρα θέλουν… νερό για να συνέλθουν είναι στον ΣΚΑΪ που ενώ έλπιζαν ότι τον προηγούμενο μήνα, τον Φεβρουάριο, θα έβλεπαν πάλι την κορυφή της κατάταξης τελικά… πήγαν μία θέση πιο κάτω, βλέποντας τον ΑΝΤ1 να μπαίνει σφήνα. Η αποτυχία του «Survivor» στη «μάχη» της τηλεθέασης έδωσε την ευκαιρία στο σταθμό του Αμαρουσίου να κάνει come back που… κούτσα κούτσα, ή μάλλον σειρά σειρά (αφού ποντάρισε στη μυθοπλασία) κατάφερε να ανεβάσει τα ποσοστά του!  Πάντως αυτοί που έχουν λόγο να πουν «θα το κάψουμε κυρ Nielsen, βάλε δύο περτικαλάδες και με ανθρακικό…» είναι στον ALPHA αφού και τον προηγούμενο μήνα βρέθηκαν στην κορυφή της κατάταξης, αυξάνοντας μάλιστα τα ποσοστά τηλεθέασής τους!

Στους κερδισμένους και το STAR που ανέβασε τις επιδόσεις του ενώ στο OPEN για έναν ακόμα μήνα οι περτικαλάδες θα μείνουν στις αποθήκες των νέων εγκαταστάσεων κινδυνεύοντας να… λήξουν αφού με πολλές από τις επιλογές τους δύσκολο να δουν χαρά στους πίνακες τηλεθέασης. Ε, όσον αφορά την ΕΡΤ… τι άλλα… εσείς στο σπίτι όλοι καλά; Γιατί στο ραδιομέγαρο δεν –πρέπει να- είναι και σε μεγάλα κέφια…!

Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό (τηλεθεατές ηλικίας 18 έως 54 ετών) που έχουν προκύψει από τις μετρήσεις της Nielsen για τον Ιανουάριο  ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Δεκέμβριο.

Πάντως έχει ενδιαφέρον να δείτε και να κάνετε τις συγκρίσεις με τον αντίστοιχο πίνακα του προηγούμενου έτους που ακολουθεί, τότε που το Survivor κατάφερνε να αλλάζει τα δεδομένα στον τηλεοπτικό χάρτη.

Βέβαια αξιοσημείωτο είναι και το ποσοστό τηλεθέασης που αποσπούσε το MEGA έναν χρόνο πριν παραμένοντας στην πρίζα από απλήρωτους εργαζόμενους σε πείσμα… πολλών! Πάντως έναν χρόνο μετά φαίνεται ότι διανύουμε τη «μετά ριάλιτι εποχή» και ακολουθώντας την τακτική «ταβέρνα εσύ, ταβέρνα κι εγώ», του χρόνου θα γίνει… της μυθοπλασίας…!

Τελευταίες ειδήσεις

Καμπάνες: Γυμναστήριο μετά τις γιορτές… αλλά με τηλε-βάρη και απωθημένα Ο Πανόπουλος και το κόλλημα με το παρελθόν Λιάγκας: πατέντα infotainment με κόπιράιτ OPEN: το πρωτάθλημα ξεκινά κι εκεί… κάνουν προπόνηση! Ο Καράβας με γυαλιά ηλίου και πείραμα «Λιανού» Το κουίζ της επιστροφής έχει σασπένς
Καμπάνα: Μυθοπλασία σε υπερπαραγωγή, 30+ σειρές και… ακόμα μετράμε Voice σε αγώνα δρόμου με τον ΣΚΑΪ να καραδοκεί Ψυχαγωγικές εκπομπές: τα κεφάλια μέσα και τα μανίκια ψηλά ΑΝΤ1 και ινφλουένσερς με σπόνσορινγκ μέιντ ιν Μαρούσι Παρασκήνιο με έντονη λογομαχία σε παραγωγή μυθοπλασίας
Καμπάνα: Σκληρός πόλεμος για την τηλεθέαση Η «Γκουέρνικα» του προγράμματος και τα πανηγύρια Καλημέρα Ελλάδα με Στάθη και Λιβαθυνού και ο αγώνας του Λιάγκα Prime time συμμαχίες και ο ΣΚΑΪ… μόνος του στο ρινγκ μετά τα δεμένα κορδόνια Ανοιχτά σενάρια για το ΟΡΕΝ και τον τηλεοπτικό χάρτη
Exit mobile version