Site icon NewsIT
15:18 | 07.01.19

Οι τηλεθεατές φεύγουν, το ταμείο αδειάζει!

Γρηγόρης Μελάς

Πλήρωσαν ακριβά προκειμένου να εξασφαλίσουν μία από τις άδειες εθνικής εμβέλειας αλλά όπως φαίνεται πληρώνουν ακριβά και τις επιλογές τους, αφού μήνα με το μήνα οι τηλεθεατές... φεύγουν!

Σε μία περίοδο που η τηλεόραση, τα κανάλια εθνικής εμβέλειας, θα έπρεπε να αυξάνουν τη δυναμική τους ,τελικά -όπως αποδεικνύεται από το «ταμείο της τηλεθέασης»- όσο περνά ο καιρός μετρούν απώλειες αφού όλο και περισσότεροι τηλεθεατές αποφασίζουν να φύγουν. Χαρακτηριστικό της «εξόδου» είναι η πορεία των σταθμών τον προηγούμενο μήνα, τον Δεκέμβριο, που σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen οι περισσότεροι από τους τηλεοπτικούς σταθμούς στο γενικό σύνολο σημείωσαν πτώση στα ποσοστά τους ή παρέμειναν στα ίδια, εκτός από το OPEN και την ΕΡΤ2 που κατάφεραν να αυξήσουν κατά τι τις χαμηλές πτήσεις τους στους πίνακες τηλεθέασης.

Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό (τηλεθεατές ηλικίας 18 έως 54 ετών) που έχουν προκύψει από τις μετρήσεις της Nielsen για τον Δεκέμβριο ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Νοέμβριο.

Όπως αποδεικνύεται και από τον παραπάνω πίνακα όλο και περισσότεροι τηλεθεατές επιλέγουν τα «λοιπά» κανάλια, όπως τις συνδρομητικές πλατφόρμες και τις περιφερειακές συχνότητες με αποτέλεσμα να… αδειάζει το «ταμείο» των εθνικής εμβέλειας τηλεοπτικών σταθμών. Και αν ισχύει ότι «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» τότε για «την απομάκρυνσή του από το ταμείο» θα έπρεπε οι υπεύθυνοι να βρουν τα λάθη τους πριν συνεχιστεί η έξοδος των τηλεθεατών…!

Τελευταίες ειδήσεις

Καμπάνες: Γυμναστήριο μετά τις γιορτές… αλλά με τηλε-βάρη και απωθημένα Ο Πανόπουλος και το κόλλημα με το παρελθόν Λιάγκας: πατέντα infotainment με κόπιράιτ OPEN: το πρωτάθλημα ξεκινά κι εκεί… κάνουν προπόνηση! Ο Καράβας με γυαλιά ηλίου και πείραμα «Λιανού» Το κουίζ της επιστροφής έχει σασπένς
Καμπάνα: Μυθοπλασία σε υπερπαραγωγή, 30+ σειρές και… ακόμα μετράμε Voice σε αγώνα δρόμου με τον ΣΚΑΪ να καραδοκεί Ψυχαγωγικές εκπομπές: τα κεφάλια μέσα και τα μανίκια ψηλά ΑΝΤ1 και ινφλουένσερς με σπόνσορινγκ μέιντ ιν Μαρούσι Παρασκήνιο με έντονη λογομαχία σε παραγωγή μυθοπλασίας
Καμπάνα: Σκληρός πόλεμος για την τηλεθέαση Η «Γκουέρνικα» του προγράμματος και τα πανηγύρια Καλημέρα Ελλάδα με Στάθη και Λιβαθυνού και ο αγώνας του Λιάγκα Prime time συμμαχίες και ο ΣΚΑΪ… μόνος του στο ρινγκ μετά τα δεμένα κορδόνια Ανοιχτά σενάρια για το ΟΡΕΝ και τον τηλεοπτικό χάρτη
Exit mobile version