Site icon NewsIT
09:55 | 25.10.18

OPEN, κοίτα τι έκανες στο opening

Γρηγόρης Μελάς

Μετά από αρκετό καιρό και αρκετές αναβολές χθες, την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου, ο καινούργιος τηλεοπτικός σταθμός, το OPEN, έκανε επίσημα... ημιτελές opening στο τηλεοπτικό τοπίο.

Τα στελέχη του σταθμού επέλεξαν… κι αναγκάστηκαν… να κάνουν πρεμιέρα μεσοβδόμαδα και επέλεξαν μάλιστα η πρεμιέρα να γίνει λίγο πριν το prime time, με το πρώτο live πρόγραμμα να είναι το κεντρικό δελτίο ειδήσεων. Κι ενώ για το πώς τα πήγε η Έλλη Στάη με την επιστροφή της το αναφέραμε σε προηγούμενο κείμενο στο Newsit έχει ενδιαφέρον να δούμε και το πώς τα πήγε το καινούργιο πρόγραμμα του σταθμού μετά το δελτίο.

Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen χθες, Τετάρτη 24 Οκτωβρίου, από τις 20:00 έως τις 25:59 το OPEN σημείωσε 8% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 9,6% στο δυναμικό κοινό. Ποσοστά που δεν τα λες… υψηλά για μία μάλιστα πολυδιαφημισμένη πρεμιέρα, γεγονός που όσο και να μην το παραδέχονται στο κανάλι της Παιανίας προϊδεάζει… ανησυχητικά για την πορεία του σταθμού την επόμενη σεζόν. Αξιοσημείωτο είναι ότι το OPEN πριν το opening, δηλαδή την Τρίτη 23 Οκτωβρίου, στην ίδια ζώνη προγράμματος (από τις 20:00 έως τις 25:59) είχε σημειώσει 6,2% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 7,6% στο δυναμικό κοινό. Βέβαια… ίσως (?:?) να είναι ακόμα νωρίς για συμπεράσματα αλλά αν «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός» τότε στο σταθμό της Παιανίας… πολλοί έχουν… πολλούς λόγους να ανησυχούν…!

Τελευταίες ειδήσεις

Καμπάνες: Γυμναστήριο μετά τις γιορτές… αλλά με τηλε-βάρη και απωθημένα Ο Πανόπουλος και το κόλλημα με το παρελθόν Λιάγκας: πατέντα infotainment με κόπιράιτ OPEN: το πρωτάθλημα ξεκινά κι εκεί… κάνουν προπόνηση! Ο Καράβας με γυαλιά ηλίου και πείραμα «Λιανού» Το κουίζ της επιστροφής έχει σασπένς
Καμπάνα: Μυθοπλασία σε υπερπαραγωγή, 30+ σειρές και… ακόμα μετράμε Voice σε αγώνα δρόμου με τον ΣΚΑΪ να καραδοκεί Ψυχαγωγικές εκπομπές: τα κεφάλια μέσα και τα μανίκια ψηλά ΑΝΤ1 και ινφλουένσερς με σπόνσορινγκ μέιντ ιν Μαρούσι Παρασκήνιο με έντονη λογομαχία σε παραγωγή μυθοπλασίας
Καμπάνα: Σκληρός πόλεμος για την τηλεθέαση Η «Γκουέρνικα» του προγράμματος και τα πανηγύρια Καλημέρα Ελλάδα με Στάθη και Λιβαθυνού και ο αγώνας του Λιάγκα Prime time συμμαχίες και ο ΣΚΑΪ… μόνος του στο ρινγκ μετά τα δεμένα κορδόνια Ανοιχτά σενάρια για το ΟΡΕΝ και τον τηλεοπτικό χάρτη
Exit mobile version