Site icon NewsIT
16:59 | 01.11.21

Σκληρός ανταγωνισμός με κερδισμένους και χαμένους στη μάχη της τηλεθέασης

Γρηγόρης Μελάς

Κάποιοι χαίρονται και κάποιοι προσπαθούν να κρύψουν τον πόνο τους και να βρουν δικαιολογίες.

Η αλήθεια που αποτυπώνεται, όπως κάθε τέλος του μήνα, στο ραβασάκι τηλεθέασης της Nielsen αποδεικνύει όμως, σε ποιων τα προγράμματα ανταποκρίνονται τηλεθεατές και ποιων οι επιλογές… δεν τραβάνε!

Αλήθεια επίσης είναι ότι τη φετινή σεζόν υπάρχει πολύ σκληρός ανταγωνισμός και τα περισσότερα από τα κανάλια έχουν… φορτώσει τα προγράμματά τους, ελπίζοντας σε καλύτερα και υψηλότερα νούμερα τηλεθέασης.

Πάμε λοιπόν να δούμε ποιοι ξεκίνησαν ευχάριστα το νέο μήνα, έχοντας σημειώσει ικανοποιητικά ποσοστά τηλεθέασης τον προηγούμενο αλλά και ποιοι θα πρέπει να κάνουν επειγόντως αλλαγές για να παραμείνουν στο τηλεκοντρόλ των τηλεθεατών.

Στον παρακάτω πίνακα αναφέρονται οι μέσοι όροι των τηλεοπτικών σταθμών τον Οκτώβριο, (ενώ εντός παρένθεσης οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον Σεπτέμβριο) και όπως μπορείτε να δείτε στην κορυφή της κατάταξης στο γενικό σύνολο βρέθηκε πάλι ο ALPHA, έχοντας χάσει ελάχιστα από το δυναμικό του, ενώ το MEGA που τερμάτισε ξανά στη δεύτερη θέση έχει σημειώσει μικρότερη μείωση «δυνάμεων». Μικρή αύξηση σημείωσε ο ΣΚΑΪ που βρέθηκε πάλι στην τρίτη θέση, ενώ ο ΑΝΤ1 που ακολουθεί αύξησε αρκετά τα ποσοστά του δείχνοντας πως σκοπεύει να πάρει ενεργά μέρος στη σκληρή μάχη που διεξάγεται τη φετινή σεζόν. Στην πέμπτη θέση, έστω και με μικρή άνοδο, τερμάτισε πάλι το STAR, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι η ΕΡΤ1 βρέθηκε πιο πάνω στην κατάταξη από το ΟΡΕΝ που χάνοντας και άλλους τηλεθεατές από τη συχνότητά του κατέληξε στην έβδομη θέση της κατάταξης. Αρκετά πιο κάτω, στις συνηθισμένες τελευταίες θέσεις βρέθηκαν για έναν ακόμα μήνα η ΕΡΤ2 και ΕΡΤ3 καταφέρνοντας να κερδίσουν λίγους τηλεθεατές.

Αλλαγές στην κατάταξη παρατηρούνται στο δυναμικό κοινό, αφού πρώτος τερμάτισε πάλι ο ALPHA με το MEGA να ακολουθεί, αλλά στην τρίτη θέση βρέθηκε ο ΑΝΤ1 εκθρονίζοντας το STAR που βρέθηκε εκτός… βάθρου, αφού τερμάτισε στην τέταρτη θέση. Ωστόσο έτσι ο ΣΚΑΪ τερμάτισε πέμπτος αλλά και με πολύ χαμηλά ποσοστά, αφού σημείωσε μονοψήφιο μέσο όρο στους τηλεθεατές ηλικίας 18-54. Στο συγκεκριμένο πάντως κοινό το ΟΡΕΝ διατήρησε προβάδισμα από την ΕΡΤ1 που είναι εμφανές ότι το πρόγραμμά της δεν κερδίζει το «δυναμικό κοινό», αφού και τα υπόλοιπα κανάλια της δημόσιας τηλεόρασης, η ΕΡΤ2 και ΕΡΤ3 σημείωσαν ξανά πολύ χαμηλούς μέσους όρους.

Δείτε λοιπόν αναλυτικά στον παρακάτω πίνακα τις επιδόσεις των τηλεοπτικών σταθμών τον Οκτώβριο στο γενικό σύνολο (1η στήλη) και στο δυναμικό κοινό (2η στήλη), ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται αντίστοιχα οι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Σεπτέμβριο.

ΠΙΝΑΚΑΣ

Αυτό πάντως που συμπεραίνει κάποιος από τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen είναι ο σκληρός ανταγωνισμός ανάμεσα στους τηλεοπτικούς σταθμούς που δίνουν μάχη μέρα με τη μέρα για να κρατήσουν τους τηλεθεατές, κάποιοι επιτυχώς και κάποιοι… ανοίγοντας δρόμο στους ανταγωνιστές τους…!

Τελευταίες ειδήσεις

Καμπάνες: Γυμναστήριο μετά τις γιορτές… αλλά με τηλε-βάρη και απωθημένα Ο Πανόπουλος και το κόλλημα με το παρελθόν Λιάγκας: πατέντα infotainment με κόπιράιτ OPEN: το πρωτάθλημα ξεκινά κι εκεί… κάνουν προπόνηση! Ο Καράβας με γυαλιά ηλίου και πείραμα «Λιανού» Το κουίζ της επιστροφής έχει σασπένς
Καμπάνα: Μυθοπλασία σε υπερπαραγωγή, 30+ σειρές και… ακόμα μετράμε Voice σε αγώνα δρόμου με τον ΣΚΑΪ να καραδοκεί Ψυχαγωγικές εκπομπές: τα κεφάλια μέσα και τα μανίκια ψηλά ΑΝΤ1 και ινφλουένσερς με σπόνσορινγκ μέιντ ιν Μαρούσι Παρασκήνιο με έντονη λογομαχία σε παραγωγή μυθοπλασίας
Καμπάνα: Σκληρός πόλεμος για την τηλεθέαση Η «Γκουέρνικα» του προγράμματος και τα πανηγύρια Καλημέρα Ελλάδα με Στάθη και Λιβαθυνού και ο αγώνας του Λιάγκα Prime time συμμαχίες και ο ΣΚΑΪ… μόνος του στο ρινγκ μετά τα δεμένα κορδόνια Ανοιχτά σενάρια για το ΟΡΕΝ και τον τηλεοπτικό χάρτη
Exit mobile version